Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:39:00 GMT

پخش فیلم «بوعلی سینا» به کادر درمان تقدیم می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۱۲۷۶

پخش فیلم «بوعلی سینا» به کادر درمان تقدیم می شود

شبکه سلامت سیما، همزمان با روز پزشک فیلم سینمایی «بوعلی سینا» بر اساس مجموعه ای به همین نام را پخش می کند.

به گزارش ایسنا، «بوعلی سینا» یک مجموعه تلویزیونی ایرانی تولید سال ۱۳۶۴ است که به دانشمند بزرگ ایرانی، می‌پردازد. این سریال توسط کیهان رهگذار ساخته شده است و امین تارخ، فیروز بهجت‌محمدی، جمشید لایق، اسماعیل محرابی، چنگیز وثوقی، سرور نجات‌الهی از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، همزمان با زادروز شیح الرئیس بوعلی سینا برنامه های ویژه ای برای نکوداشت روز پزشک و تجلیل از مدافعان و شهدای سلامت روز دوشنبه، اول شهریور ماه روی آنتن شبکه سلامت می رود.
برنامه «سرو قامتان» از ساعت ۱۵ فردا اول شهریور ماه از شبکه سلامت سیما روی آنتن خواهد رفت و این برنامه تا ساعت ۲۱:۰۰ ادامه خواهد داشت.

فیلم سینمایی «بوعلی سینا» با رابط ناشنوایان در ساعت ۱۱ پخش خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال بوعلی سینا روز پزشک بوعلی سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه به کارگردانی سروش صحت (محصول سال ۱۳۹۱) ساعت ۲۱ پخش و روز بعد ساعات ۵ بامداد و ۱۳  بازپخش می شود.

در خلاصه مجموعه «پژمان» آمده است: در این مجموعه پژمان جمشیدی، از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران، در نقش خود به عنوان ستاره سابق پرسپولیس ایفای نقش می‌کند.

او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی و با وجود تلاش فراوان، موفق به پیدا کردن تیمی برای خود نمی‌شود، ولی با این وجود همچنان در حال و هوای شهرت و محبوبیتش به سر می‌برد. او به همراه مدیر برنامه‌اش (سام درخشانی) به دنبال تیم می‌گردد و در این مسیر اتفاقات جالبی برای او و مدیر برنامه‌اش رخ می‌دهد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانى، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان و بیژن بنفشه خواه از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

 

دیگر خبرها

  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟