Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@10:49:16 GMT

تداوم تعطیلی اماکن ورزشی سرپوشیده اردبیل تا ۵ شهریور

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۱۴۳۴

تداوم تعطیلی اماکن ورزشی سرپوشیده اردبیل تا ۵ شهریور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا برادران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اماکن، سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی سرپوشیده تا پنجم شهریورماه همچنان تعطیل خواهند بود.

وی افزود: ورزشکاران می‌توانند در فضاهای باز و پارک‌ها و پیست‌های دوومیدانی فعالیت‌های ورزشی خود را انجام دهند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: درخصوص انجام تمرینات ورزشی ورزشکارانی که اعزامی به مسابقات هستند تمهیداتی در نظر گرفته شده که بتوانند تمرینات فشرده و اختصاصی خود را ادامه دهند تا برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلی باشگاه‌های ناقض محدودیت‌های کرونایی

برادران در خصوص نظارت‌های انجام گرفته در زمینه فعالیت‌های باشگاه‌ها در زمان محدودیت‌های کرونایی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان در سراسر استان تیم‌های نظارتی خود را فعال کرده و اقدام به سرکشی به باشگاه‌ها کرده که ناظرین ما اگر تخلفی صورت گیرد، اقدام به تذکر جدی و تعطیلی باشگاه می‌کنند.

وی تصریح کرد: اکثر اماکن و باشگاه‌های ورزشی نهایت همکاری را داشته‌اند به‌خصوص باشگاه‌هایی که توسط اداره کل ورزش و جوانان اجاره داده شده‌اند اما گاهی برخی باشگاه‌های خصوصی اقدام به بازگشایی باشگاه‌ها کرده‌اند که قطعا اداره کل ورزش با این باشگاه‌ها به‌صورت جدی برخورد خواهد داشت چراکه مسئله سلامتی مردم ما جای هیچ مماشاتی ندارد.

ضرر باشگاه‌های ورزشی جبران می‌شود

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص جبران ضررهای باشگاه‌ها در دوران تعطیلی اماکن ورزشی گفت: اماکن ورزشی که از طریق ماده ۸۸ اجاره داده شده‌اند از پرداخت اجاره بها به اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل معاف هستند.

برادران اظهار کرد: اماکن ورزشی خصوصی نیز به بانک‌ها جهت دریافت وام معرفی شدند و بسیاری این وام را دریافت کرده و مابقی نیز تا آخر شهریورماه با ثبت‌نام در سامانه از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا برادران محدودیت های کرونایی اداره کل ورزش و جوانان اماکن ورزشی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید