Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان موبایل قاپان خشن در پایتخت خبر داد و گفت: سارقان به بیش از 200 فقره زورگیری و سرقت تلفن همراه اعتراف کردند.

سردار لطفی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: مدتی قبل مرد جوانی به پلیس آگاهی مراجعه و اظهار کرد که در حال عبور از خیابان قزوین بوده که راکبین موتورسیکلتی راه را بر روی وی مسدود کرده و با تهدید قمه و چاقو تلفن همراهش را به زور سرقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کارآگاهان در پی جویی‌های انتظامی به سرنخی از حضور یک سارق جوان سابقه دار دست یافتند و در ادامه مخفیگاه وی را در جنوب تهران شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه با شناسایی یکی از متهمان، کارآگاهان موفق به شناسایی ۵ همدست دیگر وی شدند، افزود: پس از هماهنگی های قضائی اعضای این باند 6 نفره در عملیات های مختلف در جنوب تهران دستگیر شدند. 

وی گفت: متهمان به 200 فقره زورگیری اعتراف کرده و در این رابطه 2 دستگاه موتورسیکلتی که متهمان در سرقت هایشان از آن استفاده می کردند توقیف شد.

 رئیس پلیس آگاهی پایتخت به شیوه سرقت این باند اشاره و تصریح کرد: متهمان در مرکز و شمال و شمال غربی شهر پرسه زده و با شناسایی افرادی که گوشی تلفن همراه مدل بالا داشتند، گوشی ها را با تهدید سرقت و سپس آنها را به مالخران می فروختند.

سردار لطفی گفت: با توجه به دستگیری تمامی اعضای باند سرقت ، تحقیقات پلیسی برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار لطفی رئیس پلیس آگاهی پایتخت زورگیری سرقت موبایل قاپی پلیس آگاهی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران

مأموران فراجا با تلاش شبانه روزی باندهای فساد و فحشا را که با فریب دختران، آنها را مورد اغفال و سوءاستفاده قرار داده و به صورت قاچاق به کشورهای دیگر می ‌فرستادند شناسایی و دستگیر کردند.

در فیلم زیر، چند نفر از دستگیرشدگان از تباهیِ زندگی خود در پی وسوسه هایِ اغوا کننده و وعده هایِ دروغینِ فریبنده و رویایی می‌گویند.

گفتنی است پیش از این سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس از انهدام پروژه «سرویسِ اسکورت» و انهدام شاخه خارجی باند فساد و فحشاء که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آن‌ها به خارج از کشور می‌نمودند؛ همچنین باند «چَتِر بِیت» که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشر کننده محتوای غیر اخلاقی می‌نمود خبر داده و گفته بود که با تلاش مأموران پلیس کارگاه رقص «لِوِل آپ دنس» نیز شناسایی و عوامل دستگیر شدند.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • موبایل قاپی نافرجام سارقان در مشهد (فیلم)
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران