Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش و فناوری دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی از تاسیس مرکز واکسیناسیون جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا پورعابدی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمان و جهادگران علوم پزشکی تهران که در تاسیس مرکز واکسیناسیون این مجموعه ایفای نقش کردند گفت: جهاد دانشگاهی همیشه یکی از رسالت های خود را رصد چالش ها و مشکلات کشور در سطح جامعه  و ارائه راه حل برای آنها می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به کاهش سن گروه های مشمول دریافت واکسن و بالا بودن جمعیت این گروه ها باید همه امکانات در خدمت واکسیناسیون قرار گیرد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی با اعلام آمادگی به وزارت بهداشت برای همکاری در امر واکسیناسیون، اولین مرکز واکسیناسیون خود را توسط سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران راه اندازی کرد که با توجه به شرایط و امکانات موجود، روند واکسیناسیون در این مجموعه به خوبی انجام می‌شود. همچنین همه ظرفیت های پزشکی و فضاهای آموزشی که به علت شیوع ویروس کرونا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، را در اختیار شبکه واکسیناسیون قرار خواهیم داد. امیدواریم با توسعه این امر در همه واحدهای پزشکی و غیرپزشکی جهاد دانشگاهی در سطح کشور بتوانیم به سهم خود کمکی در پیشبرد واکسیناسیون کرده باشیم.

دومین پایگاه واکسیناسیون جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران راه‌اندازی می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران نیز گفت: این سازمان در راستای تسریع روند واکسیناسیون و همکاری با وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز واکسیناسیون خود با ظرفیت تزریق روزانه بیش از ۴۰۰ دوز واکسن را افتتاح کرد.

دکتر مسعود حبیبی با ابراز امیدواری از افتتاح دومین پایگاه واکسیناسیون جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، از اعلام آمادگی مراکز درمانی جهاد دانشگاهی در تهران و سطح کشور برای پیشبرد این مهم خبر داد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران مرکز واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی