Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز قزلباش ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با انتقاد از اینکه برخی از هیئت‌های مذهبی در استان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت نکردند، گفت: با این هیئت‌ها برخورد لازم صورت می‌گیرد و پرونده آین هیئت‌ها باز است.

وی همچنین اظهار داشت: هیئت‌های شاخص استان هم در عزاداری نهایت همکاری را با علوم پزشکی استان داشتند و بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه بیشترین گردش ویروس در کشور دلتا است، گفت: خوشبختانه درگیری مردم استان به این ویروس بسیار پایین است.

قزلباش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان بسیار کاهش یافته است، تاکید کرد: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی به ۵۰ تا ۵۱ درصد رسیده است.

وی گفت: مراسم یوم العباس در استان زنجان با ا مدیریت بسیار خوب و همدلی و همکاری حسینیه اعظم برگزار نشد و این مهم برای دانشگاه علوم پزشکی بسیار خوب بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه گزارشی در فضای مجازی در خصوص آمار بالای مرگ و میر در زنجان در زمینه بیماران کرونایی منتشر شده است اشاره کرد و افزود: در گزارش ارائه شده میزان مرگ و میر سال ۱۴۰۰ با سال ۹۸ مقایسه شده است در حالی که در استان زنجان در سال ۹۸ کرونا وجود نداشت.

قزلباش گفت: میانگین سنی مبتلایان به کرونا در استان زنجان با ویروس دلتا پایین‌تر نسبت به موارد قبلی است و مرگ و میر در این گروه سنی افزایشی ندارد.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا در استان زنجان همچنان در بخش سرپایی و بیمارستانی روند افزایشی دارد، افزود: پیش بینی می‌شود این ویروس طی روزهای آینده با شدت بیشتری جولان دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه شب گذشته ۱۱۸ نفر در بیمارستان‌های استان زنجان بستری شدند، گفت: در حال حاضر حدود ۵۹۵ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

قزلباش از واکسیناسیون سریع گروه‌های بالای ۴۵ سال در استان زنجان خبر داد و گفت: حدود ۵۰ درصد از جمعیت هدف ۷۱ هزار و ۸۸۶ نفری واقع در این گروه سنی واکسینه شده‌اند.

کد خبر 5286497

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی زنجان محرم 1400 ویروس کرونا عاشورا ماه محرم مراسم عزاداری عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا تاسوعا و عاشورا شیوع کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی نماز ظهر عاشورا کرمانشاه علوم پزشکی استان استان زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در ارائه خدمات درمانی ۲۴۰ نفر داوطلب خانم و آقا در نذر خدمت با هلال‌احمر و قرارگاه جهادی الکفیل همکاری بی‌منت دارند.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه جهادی الکفیل ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه شش هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان کرده است.

وی افزود: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر داوطلب جمعیت هلال‌احمر وظیفه خدمت‌رسانی به مراجعان را
بر عهده دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: یک هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی تأمین شده است که پس از انجام معاینات مورد نیاز این فریم‌ها به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از دوازدهم اردیبهشت پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را رایگان ویزیت می‌کنند، گفت: در این طرح نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی معاینه خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، این معاینات را صافی کف پا، پای پرانتزی و گودی کمر برشمرد و گفت: در صورت تشخیص پزشک برای درمان در صورت داشتن مشکل، این کودکان و نوزادان جهت درمان به مراکز درمان و توانبخشی هلال‌احمر استان ارجاع داده می‌شوند.

کد خبر 750505

دیگر خبرها

  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • هیئت عزاداری سادات محله فروشان به مناسبت سالروزشهادت امام صادق(ع)
  • عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع)در زنجان
  • ‌مداحی حاج مهدی رسولی در سالروز شهادت امام ‌صادق(ع) + فیلم
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم