Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@19:16:33 GMT

فردای بهتر با امیر ایرانی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۱۸۳۵

فردای بهتر با امیر ایرانی

فرمانده کل ارتش با بیان این که دریادار خانزادی در مسیرهای سخت و ناپیموده شجاعانه گام برداشتند تاکید کرد: امیر دریادار ایرانی باید فردای بهتری برای نیروی دریایی ارتش رقم بزند.

به گزارش برنا،  امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در مراسم معارفه و تکریم فرماندهان جدید و سابق نیروی دریایی ارتش که صبح امروز یکشنبه در ستاد فرماندهی نداجا برگزار شد اظهار داشت: توفیق هر دو عزیز را از درگاه خداوند متعال خواستارم و به امیر خانزادی به خاطر نمره قبولی که در حوزه‌ی صبر گرفتند و حضرت آقا از اقدامات ایشان به عنوان اقدامات موثر تشکر کردند، تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی تصور می‌کنند که صبر به معنای ساکت ماندن، سکوت کردن و منتظر ماندن است تا اینکه ببینیم در جریان زمان چه اتفاقی خواهد افتاد، اما به واقع صبر در آموزه‌های دینی به این معنی است که علیرغم همه موانع، مشکلات، مسائل و حوادث و چالش‌ها راه درست را انتخاب کنیم و در آن مسیر صحیح پایدار بمانیم و حرکتی بدون توقف و انحراف داشته باشیم، به‌نحوی که نه منحرف شویم و نه منصرف.

فرمانده کل ارتش افزود: امیر خانزادی در راهی که به درستی تشخیص داده بودند با صلابت و مستحکم گام برداشتند و در برابر سختی ها و مشکلات استقامت کردند از این بابت من به ایشان تبریک عرض می کنم و خداوند را به خاطر داشتن چنین همرزمانی شکر می کنم.

وی بیان داشت: دریادار خانزادی در یک دوره بسیار سخت مسئولیت سنگین نیروی دریایی را بر عهده گرفتند و قطعاً اگر دوره خدمتی ایشان یک دوره عادی بود بسیاری از برنامه‌های ایشان امروز به بار می نشست و ما امروز شاهد پیشرفت‌های بیشتری در نیروی دریایی بودیم.

سرلشکر موسوی با اشاره به عوامل مختلف و مسائلی چون بیماری کرونا و دیگر مسائل و مشکلات جاری کشور، گفت: در بعضی شرایط محیطی، انسان مجبور می شود که تا حدودی سطح کار و فعالیت را کاهش دهد تا شرایط تغییر کند؛ اما امیر خانزادی در راه رسیدن به اهداف نیروی دریایی و ایجاد نیروی دریایی در تراز انقلاب اسلامی لحظه‌ای غفلت نکرده و همواره در این راستا با اقتدار گام برداشتند.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی فرمانده سابق نیروی دریایی گفت: مسئولیت پذیری، ماموریت پذیری، خطر پذیری، نترسیدن از اقدام و شجاعت در تصمیم گیری از خصوصیات بارز دریادار خانزادی بود که به واسطه همین شاخص ها توانستند بسیاری از بن بست ها را در راه اعتلای نیروی دریایی راهبردی بشکنند که نمونه آن را می توانیم در تجهیز و راه‌اندازی ناوبندر مکران مشاهده کنیم که ایشان یک تنه در این مسیر تلاش فزاینده ای داشتند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اقدامات اساسی دریادار خانزادی در نیروی دریایی، تصریح کرد: دریادار خانزادی سیاست راه‍های ناپیموده را به منصه ظهور رساند و وارد عرصه هایی شد که اولین تجربه بود و لذا طبیعتاً با دشواری و ابهاماتی در این مسیر مواجه بودند؛ اما او با شجاعت در این رابطه گام برداشتند.

سرلشکر موسوی افزود: بزرگترین کار دریادار خانزادی این بود که تمرکز دشمنان را از خلیج فارس و تنگه هرمز به اقیانوس اطلس و کارائیب منتقل کرد؛ زمانی که ناوگروه نداجا از دماغه امید نیک عبور کرد و وارد اقیانوس اطلس شد و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در آن منطقه به اهتزاز درآورد در واقع برای ملت ایران افتخاری بزرگ آفریدند که باید در وقت مناسب رسانه ها به این اقدام اقتدار آمیز بپردازند و شیرینی و حلاوت آن را به کام مردم بچشانند.

وی در ادامه گفت: انتصاب فرمانده جدید نیروی دریایی به جهت اعتماد فرمانده معظم کل قوا را به امیر ایرانی تبریک می گویم.

سرلشکر موسوی افزود: امیر ایرانی افسری شجاع، کارآمد، با انگیزه های بالا و شناخت بسیار خوب از نیروی دریایی است که مقبولیت بسیار دارند و با تجربه حضور در ستاد ارتش و طی رده های مختلف فرماندهی، این پرچم را در دست گرفته اند.

فرمانده کل ارتش افزود: در اجرای تدابیر نورانی فرماندهی معظم کل قوا امیر سیاری به‌عنوان طلایه‌دار حضور در آب‌های آزاد و بین‌المللی، پا را از خلیج فارس بیرون گذاشت و دریادار خانزادی این راه را ادامه داد و انشالله امیر ایرانی که امروز پرچمدار و سکاندار این کشتی است این راه را بهتر از گذشته ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به آموزه های دین مبین اسلام گفت: طبیعتاً هر جایگزینی برای سازمانش باید طوری باشد که امروز را بهتر از دیروز و فردا را بهتر از امروز برای مجموعه و سازمان خود رقم بزند و  انتخاب امیر ایرانی نیز با همین رویکرد صورت گرفته است که فردای بهتری را برای نیروی دریایی رقم بزند.وظیفه همه ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران رسیدن به نصاب شایسته و پیمودن موفق در مسیر گام دوم انقلاب و ارائه الگوی مناسب برای جامعه منتظر ظهور است. امروز همه ما باید تلاش کنیم و دست به دست هم دهیم تا فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی را مبنی بر داشتن نیروی دریایی در تراز ملت بزرگ ایران به اجرا درآوریم.

 در ابتدای این آیین، حکم انتصاب امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش توسط سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا قرائت شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معارفه مشکلات شکر انقلاب اسلامی شاخص خلیج فارس تنگه هرمز اقیانوس جمهوری اسلامی ایران ملت ایران رسانه کشتی دین مبین اسلام ارتش جمهوری اسلامی انقلاب جامعه رهبر معظم انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران فرمانده نیروی دریایی ارتش دریادار خانزادی فرمانده کل ارتش نیروی دریایی گام برداشتند امیر ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه همدان که با حضور استاندار همدان، مسئولان لشکری و کشوری و جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر در شهرستان کبودرآهنگ برگزار شد، اظهار داشت: هر یک از فرماندهان ولایی و انقلابی ما نگین زینت‌بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و کارنامه درخشان این عزیزان نیاز به توصیف و تعریف ندارد.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه قلب تپنده رزمی و عملیاتی پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش، پایگاه مقتدر و دلاور شهید محمد نوژه همدان است، گفت: نیروی هوایی ارتش تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته تا نیرویی در تراز انقلاب اسلامی در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) باشد.

در ادامه، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان نیز اظهار داشت: آنچه که در جمع ارتشیان غیور و سرافراز می‌بینم، چیزی جز جهاد، اخلاص، عمل و تلاش شبانه‌روزی نیست.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز کشور و میهن عزیزمان به همت و توانمندی‌های نیروهای مسلح در اوج عزت، اقتدار، بالندگی و بازدارندگی است، خاطرنشان کرد: تیزپروازان ما همیشه در همه جا و در هر زمان، حافظ امنیت و استقلال ملت عزیزمان بوده و هستند.

امیر سرتیپ دوم خلبان «پرویز مرادبکی» فرمانده اسبق پایگاه شکاری شهید نوژه نیز در این مراسم عنوان کرد: خداوند متعال را سپاسگزار و شاکر هستم که توفیق خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به بنده عنایت داشته، اقدامات عملیاتی رزمی و عملیاتی پایگاه استراتژیک خلبان شهید محمد نوژه بر همگان آشکار است و این اقتدار و توان از افتخارات نیروی هوایی ارتش است.

در این مراسم، امیر سرتیپ دوم خلبان «مهدی کرمی» به سِمت فرماندهی پایگاه شکاری شهید محمد نوژه و ارشد نظامی ارتش در استان همدان منصوب و از خدمات و تلاش‌های امیر «مرادبکی» تقدیر شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین در ادامه، از بخش‌های مختلف این یگان بازدید و توانمندی‌های رزمی و عملیاتی پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه را ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد