Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@00:28:35 GMT

نمایش پشت صحنه «مختارنامه» در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۱۸۴۹

نمایش پشت صحنه «مختارنامه» در تلویزیون

پشت صحنه مجموعه به یاد ماندنی «مختار نامه» از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش برنا، با استقبال فراوان مخاطبان اردوزبان شبکه سحر از مجموعه تاریخی و جذاب «مختارنامه» به کارگردانی داوود میرباقری، تصاویری از پشت صحنه این سریال و گفت و گو با عوامل تولید، بازیگران و کارگردان در خصوص چگونگی ساخت این مجموعه عظیم تاریخی و نیز مراحل ساخت دکور، گریم، جلوه های ویژه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..  در مستند «پشت صحنه مختارنامه» تقدیم علاقمندان خواهد شد.

در این مستند بازیگرانی همچون مهدی فخیم زاده، فرهاد اصلانی، ماه چهره خلیلی، حسن میرباقری، رضا رویگری، فرخ نعمتی، انوش معظمی، صدرالدین حجازی، کاظم هژیر آزاد، محمد فیلی، حامد میرباقری از خاطرات خود طی ساخت این مجموعه تاریخی گفته اند.

مستند «پشت صحنه مختارنامه» تولید شبکه مستند بوده و توسط سید محسن موسوی زبانگردانی شده است.

امشب 31 مرداد ساعت 19:30 به وقت تهران به مدت 60 دقیقه زمان پخش این مستند از کانال اردوی شبکه سحر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پشت صحنه پشت صحنه تلویزیون مختارنامه شبکه سحر اردوزبان پشت صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد

نمایش «اسب قاتلین» به کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم‌زاده با توجه به استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دو نوبت روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب با کارگردانی سید محمدهادی هاشم‌زاده که از ۱۹ فروردین در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است به دلیل استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت طی دو نوبت در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ روی صحنه خواهد رفت.
مریم شکری، امیر خواجه میرکی پور، فرزاد پریدار، امید رهبر، ایمان زارع، محمد حسین نعمتی، ندا محمدیان، محمد ابراهیم جنتی، نازنین ترنگ، زهرا اکبری و علیرضا اصلاحی بازی می‌کنند و گروه فرم و بازی‌سازان این اثر عباردتند از فرناز حیدری، نادیا نوذری، زهرا صادق‌پور، آیدا زارع، روژین رستمی، مبینا رضایی، تینا گندمکار، نعیم فرزام و ماهان حسن‌زاده.


در خلاصه نمایش «اسب قاتلین» آمده است: «ارباب و خانم به همراه نوکر خود به نام «کش» و همسرش «لورا» در عمارتی بزرگ زندگی می‌کنند. داستان از یک شب برفی آغاز می‌شود که در آن شب، نوکر روستای کناری با اسبی که از اربابش دزدیده است به سمت عمارت ارباب و خانم می‌آید تا خبر رسیدن شورشی‌ها را بدهد و..»


علاقه‌مندان می‌توانند بلیت روز‌های آینده این نمایش را با ۲۰ درصد تخفیف عمومی و ۳۰ درصد تخفیف دانشجویی از سایت تیوال تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • «سلمان فارسی» یک پروژه جریان ساز است/ پخش سریال در ۱۴۰۵
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • نمایش کولبران برای نخستین بار در تلویزیون
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون