Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که خبر درگذشت اصغر حاجیلو دقایقی است در کانال ها و سایت های ورزشی منتشر شده است اما محسن حاجیلو اعلام کرد رضا حاجیلو برادرش دار فانی را وداع گفته است و اصغر حاجیلو در سلامت کامل است

به گزارش طرفداری، اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال در سلامت کامل به سر می برد و برادرش رضا حاجیلو جان به جان آفرین تسلیم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک اشتباه و سهل انگاری باعث شد، یکی از کانال های ورزشی به اشتباه خبر درگذشت اصغر حاجیلو را اعلام کند و برخی سایت ها و رسانه های ورزشی هم شتاب زده این خبر کذب را بازنشر دادند.

ماجرا از این قرار است که سرهنگ رضا حاجیلو برادر اصغر و محسن حاجیلو دار فانی را وداع گفته و تسلیت عده ای از دوستان محسن حاجیلو به او بابت فوت برادرش باعث شده یک کانال ورزشی به اشتباه تصور کند اصغر حاجیلو درگذشته است. اصغر حاجیلو در صحت و سلامت کامل است و برادر ایشان دار فانی را وداع گفت.

رسانه طرفداری درگذشت رضا حاجیلو را به اصغر و محسن حاجیلو و سایر بازماندگان تسلیت می گوید.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو بازیکن لیگ برتری در خانه‌اش دستگیر شد چرخش حامد پاکدل از پرسپولیس به سپاهان ادعای عجیب رسانه اماراتی: قائدی در تمرینات شباب الاهلی شرکت کرد پپ گواردیولا و کسب بیست و سومین برد خود با اختلاف +5 گل در لیگ برتر انگلیس استقبال جالب هوادار لاتزیو از مائوریتزیو ساری در جریان بازی هفته اول سری آ / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اصغر حاجیلو محسن حاجیلو رضا حاجیلو سلامت کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی از سمت خود استعفا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیاوش اکبرپور در پایان دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان از سمت خود در تیم اهوازی استعفا و دلیل این موضوع را پاره‌ای از مشکلات عنوان کرد.

استقلال ملاثانی امشب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نتیجه 2 بر یک برابر سپاهان شکست خورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • کارگردان پیشکسوت درگذشت
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه+فیلم
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود