Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@19:06:23 GMT

 نقش‌های پیشنهادی کلیشه‌ای است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۱۹۸۴

 نقش‌های پیشنهادی کلیشه‌ای است

بینا درباره مدت‌ها عدم حضورش در آثار تصویری به جام جم گفت: نقش‌هایی که در این مدت به من پیشنهاد شد خیلی کلیشه‌ای و شبیه آثاری است که در گذشته داشتم. متاسفانه وقتی به دنبال بازیگری برای ایفای نقش مادری سمت کشیده یا مواردی از این دست هستند، سراغ من می‌آیند. برای همین حدود 10 تا 15 سال کار نکردم و ترجیح دادم نقشی را بپذیرم که متفاوت و دارای شخصیت‌پردازی بهتری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او ادامه داد: وقتی درباره سریال «نقش خاک» با من صحبت شد، احساس کردم این نقش با نقش‌هایی که اخیرا به من پیشنهاد شده، متفاوت است و برای همین آن را پذیرفتم؛ البته به مرور کار دچار تغییراتی شد که آن تفاوت را کاست. این بازیگر، نقش عمه یکی از شخصیت‌های اصلی «نقش خاک» را بازی می‌کند که در واقع محور و نخ تسبیح داستان است.   او در این باره خاطرنشان ساخت: خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌های این شخصیت او را محرم اسرار و دوست خود می‌دانند و در مشکلاتی که برایشان پیش می‌آید با او مشورت می‌کنند به همین خاطر می‌توان او را نخ تسبیحی دانست که این افراد را نگه داشته است. سریال «نقش خاک» از تولیدات صدا و سیمای همدان است که گفته می‌شود از یکی از شبکه‌های سراسری روی آنتن خواهد رفت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شیرین بینا نقش خاک صدا و سیمای همدان سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند به جای پادشاه بربرها در بازی کلش آف کلنز!

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، فوق ستاره منچستر سیتی در حال تبدیل شدن به یک شخصیت بازی ویدیویی در کلش آف کلنز است. این اولین بار است که یک شخص واقعی به بازی اضافه می شود و هالند در طی یک رویداد فصلی با موضوع فوتبال و به مدت یک ماه، به شخصیت پادشاه بربر تبدیل می شود. حالا مشخص می شود که منظور هالند از انتشار استوری شب گذشته و با سیبل زرد رنگ بربرها چه بوده است.

ماشین گل نروژی، 23 ساله، با این بازی موبایل نمادین شریک شده است، جایی که قرار است به اولین شخصیت قابل بازی آن تبدیل شود. هالند به «پادشاه بربر» معروف تبدیل می‌شود که در یک رویداد بازی فصلی با مضمون فوتبال جاودانه می‌شود.

گیمرهای بازی محبوب کلش آف کلنز می‌توانند مهاجم نروژی را جذب کنند یا به دهکده‌اش حمله کنند و آن را خراب کنند. اگر شما هم طرفدار منچستر یونایتد یا آرسنال باشید، این بهترین فرصت برای انتقام گرفتن از هالند است!

هالند بیش از 10 سال است که کلش آف کلنز بازی می کند و با شرکت سوپرسل، سازنده بازی فنلاندی که پشت این بازی محبوب موبایل قرار دارد، تماس گرفته است تا با هم همکاری کنند. سوپرسل نیز از فرصت استفاده کرد.

هالند در فصل گذشته رکورد گلزنی یک بازیکن در یک فصل از رقابت های لیگ برتر را در اولین فصل حضور خود در انگلیس شکست و در ادامه نیز با سیتی یک سه گانه تاریخی را ثبت کرد. حالا او با تبدیل شدن به اولین شخص واقعی که در کلش اف کلنز ظاهر می شود، دوباره تاریخ ساز شده است.

مهاجمی که در این دوره 32 گل به ثمر رسانده است، از طرفداران قدیمی این بازی است که بیش از دو میلیارد بار دانلود شده است. او حتی یک دهکده قابل توجه درون بازی ساخته است که منجر به این همکاری شد.

استوارت مک گیو، مدیر کل کلش آف کلنز می گوید: وقتی شنیدیم ارلینگ هالند از طرفداران بازی ما است و می خواهد با ما شریک شود، واقعاً یک سناریوی رویایی بود. هالند حدود 10 ساله بود که برای اولین بار کلش آف کلنز را کشف کرد و دهکده ای درون بازی در دنیای فانتزی ساخته است.

هالند می‌گوید: من مدت‌هاست که از طرفداران بزرگ این بازی هستم و همه چیز را در مورد آن می‌دانم، بنابراین ظاهر شدن به عنوان یک شخصیت درون بازی واقعاً جالب است.

فصل ویژه هالند از فردا آغاز می‌شود و تا 31 می ادامه خواهد داشت، و اگر هالند را در میدان نبرد شکست دهید، جوایز اضافی و جایگاهی در جدول امتیازات دریافت خواهید کرد.

در ویدیویی که شرکت سوپرسل منتشر کرده است، یک ارتش از سپاه بربرها پس از شکست در حمله به یک دهکده، ناگهان تکه روزنامه ای با تصویر هالند را پیدا می کنند که با تیتر بزرگ به او لقب بزرگترین مهاجم دنیا داده شده است.

تعدادی از شخصیت های بازی کلش آف کلنز از جمله بربر، آرچر، گابلین، والبریکر و ویزارد یا جادوگر به سراغ هالند رفته و با استفاده از قدرت جادویی ویزارد، او را از دنیای واقعی وارد دنیای فانتزی کلش آف کلنز می کنند.

در ادامه نیز هالند با روپایی زدن و شوت کردن بمبی که در دست شخصیت والبریکر است، به همراه ارتشش به سمت دهکده دشمن هجوم می برد.

دیگر خبرها

  • هالند به جای پادشاه بربرها در بازی کلش آف کلنز!
  • توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • افزایش حداقل دستمزد به‌جای حق مسکن/ پیشنهادی بررسی می‌شود که کارگران پس از ۵ سال کار دائمی شوند
  • بازگشت هیئت حماس از قاهره برای تکمیل رایزنی‌ها
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel