Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@03:12:12 GMT

بازسازی سی سخت ۳۳ میلیارد ریال کسری دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۲۲۳۵

بازسازی سی سخت ۳۳ میلیارد ریال کسری دارد

 محمود پارچه باف در گفت وگویی با اشاره به‌اینکه ستاد مردمی کمک رسانی کریمه اهل بیت در تمام زمینه‌های خدمت رسانی در صحنه حاضر است، اظهار داشت: پس از وقوع سیل در استان‌های لرستان و خوزستان کمک‌های زیادی در قالب وجوه نقد و اقلام مورد نیاز به‌این مناطق ارسال شد و در ادامه احداث ۱۰۵ واحد مسکونی محرومان در روستاهای چگینی و ابراهیم آباد با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تقبل شد که ۹۷ واحد آن به‌سرانجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از این تعداد ۳۴ واحد تحت مسکونی متعلق به‌افرادی بود که تحت پوشش کمیته امداد بودند که برای این خانواده‌ها وسائل اساسی منزل نیز تهیه و اهدا شد. 

مسئول ستاد کمک رسانی کریمه اهل بیت با اشاره به‌اینکه احداث این منازل بالغ بر ۱۲۶ میلیارد ریال هزینه در برداشت، گفت: ۶۶ میلیارد ریال از این مبلغ توسط ستاد مردمی کریمه اهل بیت(س) و بسیج سازندگی سپاه استان تامین شد که آستانه مقدسه نیز مبلغ ۱۰ میلیارد ریال را تامین کردند. 

پارچه باف با اشاره به‌زلزله سال گذشته در شهرستان سی سخت، خاطرنشان کرد: با جلسه‌هایی که با سازمان بسیج سازندگی سپاه استان برگزار کردیم احداث ۵۰ واحد مسکونی برای محرومان را تقبل کردیم که احداث ۴۳ واحد قطعی شد و تا امروز ۲۴ واحد سقف زده شده و در حال دیوار چینی است، ۱۴ واحد اسکلت فلزی نصب شده و پنج واحد در حال اجرای فنداسیون است که مصمم هستیم تا ابتدای نیمه دوم سال جاری دیوار چینی‌ها و ایزوگام را انجام داده و موضوع نازک کاری را با سرعت پیش ببریم.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبار مورد نیاز احداث این منازل با اعطای تسهیلات چهار و هشت درصدی توسط دولت تامین شده، ابراز کرد: برای هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیاز است که تامین ۷۰ میلیارد ریال اعتبار آن را ستاد مردمی کریمه اهل بیت و بسیج سازندگی قم قبول کرده‌اند.

مسئول ستاد کریمه اهل بیت یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۳۳ میلیارد ریال کسری بودجه داریم که با همکاری بسیج سازندگی در تلاش هستیم این مبلغ را تامین کنیم. 

پارچه باف با اشاره به‌اینکه سی سخت در دامنه کوه دنا قرار گرفته و بارندگی و سرما زودتر از مناطق دیگر به‌این منطقه می رسد، گفت: در بازدیدی که از این منطقه داشتیم دیدم که خانواده‌ها در کنار خرابه های منازلشان در چادر زندگی می کنند و شرایط بسیار سختی دارند که امیدواریم مردم ما را یاری کنند تا هر چه زودتر منازل را به اتمام برسانیم.

وی بیان کرد: همه وجوه پرداختی توسط ستاد کریمه اهل بیت مردمی است، از این رو از مردم و خیران قمی که در این حرکت یاری‌گر ما بودند، قدردانی می‌کنیم.

برچسب‌ها قم کمک های مردمی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم کمک های مردمی مسکن قم کمک های مردمی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس

استاندار فارس از احداث واحد‌های مسکونی ویژه اسکان مدیران، مهندسان و کارگران در محدوده کارخانجات و واحد‌های تولیدی بزرگ اعلام حمایت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدهادی ایمانیه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) از برخی غرفه‌های تولیدکنندگان صنایع دستی، آلومینیوم و فولاد این استان بازدید کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان فارس، اظهارداشت: خوشبختانه در دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده در این زمینه تا حدود زیادی پیش رفته است.

وی در همین راستا به عملکرد وهمکاری شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن طرح انتقال آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت فولاد نی‌ریز، زمینه آزاد شدن بخشی از منابع آبی این شهرستان برای سایر مصارف آشامیدنی و کشاورزی را فراهم می‌کند.

استاندار فارس به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد غدیر نی‌ریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث پارک برای استفاده عموم مردم شهرستان به همراه فراهم کردن زمینه انتقال و تامین آب آشامیدنی برای روستا‌های اطراف از جمله اقدامات ارزشمند این مجموعه است.

ایمانیه احداث مسکن مورد نیاز مدیران، مهندسان و کارکنان واحد‌های بزرگ صنعتی در نزدیکی و محدوده این واحد‌ها را زمینه‌ساز کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و آرامش کارکنان توصیف کرد و ادامه داد: به همین دلیل این اقدام را از کارخانه‌های بزرگ استان مانند فولاد غدیر نی ریز شروع کردیم و اعلام می‌کنیم که مدیریت ارشد استان از احداث واحد‌های مسکونی کارکنان در محدوده واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ حمایت خواهد کرد.

محمد هادی ایمانیه همچنین از غرفه آلومینیوم جنوب بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب