Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهرداد مردانی» با برتری مقابل حریف خود در انتخابی درون اردویی به عنوان ملی‌پوش این وزن در پیکارهای جهانی سال ۲۰۲۱ در نروژ انتخاب شد.

بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای تعیین ملی‌پوش رقابت‌های جهانی نروژ، امروز (یکشنبه) رقابت انتخابی درون اردویی در وزن ۶۰ کیلوگرم برگزار شد.

مردانی در مبارزه نهایی با شکست مهدی محسن‌نژاد صاحب دوبنده تیم ملی در نروژ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردانی سابقه حضور در پیکارهای جهانی سالهای ۲۰۱۷ پاریس و ۲۰۱۸ مجارستان را دارد. او مدال برنز بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد.

نتایج کشتی‌های برگزار شده به شرح زیر است:

دیدار اول: پویا ناصرپور ۳ - امید آرامی ۲
دیدار دوم: مهدی محسن‌نژاد ۹ - پویا ناصرپور صفر
دیدار سوم: مهرداد مردانی ۱۰ - مهدی محسن‌نژاد یک

بر اساس چرخه اعلام شده از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی، میثم دلخانی (۶۳ کیلوگرم)، محمدرضا گرایی (۶۷ کیلوگرم)، محمدرضا مختاری (۷۲ کیلوگرم)، محمدعلی گرایی (۷۷ کیلوگرم)، پژمان پشتام (۸۲ کیلوگرم)، رامین طاهری (۸۷ کیلوگرم)، محمدهادی ساروی (۹۷ کیلوگرم) و امین میرزازاده (۱۳۰ کیلوگرم) به عنوان ملی‌پوشان کشتی در پیکارهای جهانی نروژ که اوایل مهر ماه برگزار خواهد شد، انتخاب شدند.

بر این اساس تنها تکلیف وزن ۵۵ کیلوگرم باقیمانده است. با توجه به کسب مدال طلا توسط «امیررضا ده‌بزرگی» در مسابقات قهرمانی جوانان جهان (روسیه) و طی کردن مراحل چرخه انتخابی توسط سجاد عباس‌پور، در مورد این وزن در اردوی تاریخ ۱۲ شهریورماه تصمیم‌گیری خواهد شد./ فدراسیون کشتی

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پیکارهای جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس