Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی فوتسال کشورمان از آغاز مجدد تمرینات این تیم، پس از دو روز استراحت خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل کریمیان در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال از 28 مردادماه در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال آغاز شد و امروز (یکشنبه) به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از دو روز استراحت، بلافاصله بازیکنان به اردو دعوت می‌شوند و تمرینات خود را تا 6 شهریورماه زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنند. پس از آن جهت انجام دو دیدار دوستانه عازم بلاروس خواهیم شد. با توجه به محدودیت زمانی که داشتیم، کادر فنی سعی کرد برنامه‌ها را به گونه‌ای پیش ببرد تا حداکثر استفاده را از این اردو داشته باشد.

وی درخصوص البسه تیم ملی فوتسال در اردوی بلاروس گفت: خوشبختانه با مساعدت و دستور عزیزی خادم، اولین پَک البسه آل‌اشپورت برای سفر تمرین و اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال در بلاروس فراهم شد. همچنین البسه مورد نیاز برای مسابقات جام جهانی به لحاظ تعداد، سایز و موارد این‌چنینی به کمپانی آل‌اشپورت ارائه شده است که پیش از اعزام تیم ملی به جام جهانی لیتوانی، تحویل فدراسیون فوتبال خواهد شد.

حضور رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین ملی‌پوشان فوتسال

سرپرست تیم ملی فوتسال در خصوص دو دیدار دوستانه با تیم ملی بلاروس تصریح کرد: در روزهای 8 و 9 شهریورماه، دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال بلاروس در مینسک برگزار خواهیم کرد. امیدوارم در این اردو بازیکنان به آمادگی لازم و شرایط بدنی خوبی برسند تا بتوانیم با هماهنگی بیشتری عازم لیتوانی شویم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او