Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام‌حسین حکمتیان‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: مامورین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان برحسب وظیفه ذاتی خود در خصوص حفاظت و حراست از انفال بصورت شبانه روز در حال رصد حوزه‌های حفاظتی هستند و در تعطیلات کرونایی یک هفته اخیر نیز به صورت شبانه‌روزی پای کار بودند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مامورین منابع طبیعی در ایام تعطیلات اخیر با برنامه‌ریزی و تشدید گشت و کنترل حفاظتی در شهرستان بویراحمد اقدام به توقیف دو دستگاه خودروی سنگین حامل هیزم به وزن ۴ تن که جهت فروش به شهرستان های همجوار در حال تردد بودند کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 این مسئول بیان کرد: همچنین در بررسی از ۴ خودروی سبک،  ذغال به مقدار ۴۰۰ کیلو و یک  دستگاه اره موتوری از متخلفین کشف و ضبط شد و متخلفین برای تشکیل پرونده به دادسرا و خودروها به پارکینگ منتقل شدند .

حکمتیان‌اصل در ادامه افزود: مامورین منابع طبیعی ساعت ۱۲ شب روز گذشته در ایست و بازرسی منطقه دشتک دیشموک به یک دستگاه نیسان سایپا که از منطقه آجم به سمت دهدشت در حرکت بود برخوردند و بعد از توقف و بازرسی مشخص شد حامل ذغال قاچاق است.

این مسئول عنوان کرد: این خودرو به اداره منابع طبیعی دیشموک منتقل و مشخص شد تعداد ۳۵ کیسه ذغال قاچاق با خود به همراه دارد که بعد از مشخص شدن وزن ذغال‌ها، برای متهم پرونده تخلف تهیه و در اختیار مقام قضایی قرار می‌گیرد.

 

 حکمتیان با بیان اینکه ایست و بازرسی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری  به صورت ۲۴ ساعته مستقر و در برخورد با متخلفین هیچ‌گونه کوتاهی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: از مردم استان انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه تصرف در اراضی ملی با شماره تلفن  ۱۵۰۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس قاچاق چوب و ذغال منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد تاراج سرمایه استان منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد