Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید مدافع استقلال جنجالی ترین خرید چند سال گذشته فوتبال ایران را به نام خود ثبت کند

ممکن است محمد دانشگر همان سورپرایزی باشد که یحیی گل محمدی روز گذشته به آن اشاره کرده بود.

به گزارش طرفداری، محمد دانشگر بازیکنی است که در 3 سال حضور در استقلال حواشی زیادی برایش ایجاد شده اما به عقیده بسیاری او توانایی فنی بالایی داشته و چه در دفاع و چه در کارهای تهاجمی بازیکن سطح بالایی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد دانشگر در ادامه رفتارهای جنجالی خود امروز بعد از حضور در باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال رفت و قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد تا به پنجمین بازیکنی تبدیل شود که از این تیم جدا شده است. پیش از این شیخ دیاباته، میلیچ، نادری و داریوش شجاعیان از استقلال جدا شده بودند.

عجیب اینکه از دانشگر به عنوان یکی از گزینه های جانشینی محمدحسین کنعانی زادگان در پرسپولیس یاد می شود و حالا ممکن است این بازیکن با انتخاب تیم رقیب جنجالی ترین انتقال 10 ساله اخیر فوتبال ایران را به نام خود ثبت کند.

دانشگر که همین فصل گذشته با گل دقیقه 90 به پرسپولیس باعث حذف این تیم از جام حذفی شد، حالا یکی از گزینه های اصلی این تیم است و شاید سورپرایزی که یحیی گل محمدی روز گذشته به آن اشاره کرده بود همین انتقال باشد.

در سال های اخیر چند بازیکن مستقیم از پرسپولیس با استقلال قرارداد امضا کرده اند ولی مورد برعکس سال ها است که اتفاق نیفتاده ضمن اینکه بسیاری اعتقاد دارند بازیکنانی که از پرسپولیس به تیم رقیب آمده اند هرگز کیفیتی در حد دانشگر نداشته اند.

خبر پیوستن دانشگر به پرسپولیس هنوز تایید نشده ولی طبیعی است تمام هواداران استقلال امیدوار هستند این خبر در حد یک شایعه رسانه ای باشد. آخرین باری که یک بازیکن استقلال مستقیم از این تیم به پرسپولیس رفت، به انتقال نیکبخت از جمع آبی پوشان به جمع سرخ پوشان بر می گردد.

 

بیشتر بخوانید:

محمد دانشگر قراردادش را با استقلال فسخ کرد

 

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو بازیکن لیگ برتری در خانه‌اش دستگیر شد چرخش حامد پاکدل از پرسپولیس به سپاهان ادعای عجیب رسانه اماراتی: قائدی در تمرینات شباب الاهلی شرکت کرد پپ گواردیولا و کسب بیست و سومین برد خود با اختلاف +5 گل در لیگ برتر انگلیس استقبال جالب هوادار لاتزیو از مائوریتزیو ساری در جریان بازی هفته اول سری آ / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچستر یونایتد را ترک کرد و به صورت قرضی با قرارداد یک ساله به ختافه پیوست و از زمان حضور در این تیم توانست به یکی از مهره‌های کلیدی و موثر آنها تبدیل شود.

عملکرد خوب و در رقابت‌های این فصل لالیگا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی مانند بارسلونا و اتلتیکو مادرید و همچنین یوونتوس را جلب کرد و گفته شده بود که مذاکراتی با مدیر برنامه او از سوی این سه باشگاه انجام شده است اما حالا به نظر می‌رسد که یونایتد برنامه دیگری برای این بازیکن دارد.

روزنامه تایمز خبر داده است که این ستاره انگلیسی توانسته است بار دیگر توجه مدیران یونایتد را جلب کند و اگر پیشنهاد بسیار قابل توجهی برای او به دست آنها نرسد، این احتمال وجود دارد که او بار دیگر به اولدترافورد برگردد.

سر جیم راتکلیف، مالک منچستریونایتد، پیش از این به این موضوع اشاره کرده و مدعی شده بود که هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده گرینوود گرفته نشده است. هرچند شرایط مالی یونایتد و قوانین فرپلی مالی باعث شده است که احتمال فروش چند بازیکن از جمله او در این تابستان وجود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو