Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@18:55:37 GMT

اطلاعیه طرح فروش اقساطی ایران‌خودرو +جزئیات

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۲۴۷۰

اطلاعیه طرح فروش اقساطی ایران‌خودرو +جزئیات

به دنبال انتشار اطلاعیه و اخبار فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این خودروساز ضمن تکذیب ادعای مطرح شده، تاکیدکرده مسولیت تبعات احتمالی این اقدام، برعهده فرد متقاضی خواهد بود.

شرکت ایران خودرو اعلام کرد در روزهای اخیر برخی اخبار و اطلاعیه هایی مبنی بر فروش اقساطی محصولات ایران خودرو بدون نیاز به ضامن، با بازپرداخت چهار تا ۳۶ ماهه و تحویل آنی، در حال بازنشر در برخی رسانه ها و شبکه‌های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه منتشر شده توسط ایران‌خودرو، تاکید شده که سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت، تنها مرجع ثبت نام مشتریان است و هر گونه ادعایی مبنی بر فروش محصولات خارج از این سایت و جز سه روش فروش فوق العاده، پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید برخلاف رویه معمول این شرکت است و تبعات احتمالی ناشی از این اقدام برعهده فرد متقاضی خواهد بود.

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای آگاه سازی مشتریان خود، اعلام کرده هرگونه فروش خودرو از طریق سایت‌ها و شرکت‌های مدعی فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو، ارتباطی با این شرکت نداشته و از متقاضیان درخواست کرده تا اخبار و بخش‌نامه‌های فروش محصولات را از طریق مبادی رسمی از جمله پایگاه اطلاع رسانی ایکوپرس به نشانی ikcopress.ikco.ir و سایت فروش اینترنتی محصولات به نشانی esale.ikco.ir کسب کنند.

منبع: عصر ایران

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران خودرو فروش اقساطی ایران خودرو طرح فروش اقساطی ایران خودرو ایران خودرو فروش اقساطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران
  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت تارا و ۲۰۷
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه