Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با ابراز نگرانی از افزایش فوتی های خانوادگی، گفت: تعداد فوتی های کرونا در استان با ۸۹ مورد در مرداد ماه جاری نسبت به ماه گذشته بیش از هفت برابر افزایش داشته است

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ دکتر محمد کریمیان روز یکشنبه در نشست ستاد مبارزه با کرونا استان ایلام اظهار داشت: در این مدت(شبانه روز گذشته) تعداد بستری ها ۲ و نیم برابر و تعداد مبتلایان نیز بیش از سه و نیم برابر ماه گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشترین ابتلا در مرداد ماه با ابتلای ۹ هزار نفر بوده است، افزود: همچنین در مرداد ماه جاری نمونه گیری ۲ برابر و بیشترین نمونه گیری ها و بیماریابی از آغاز پاندمی کرونا ۳۰ هزار  مورد و بیشترین بستری در این مدت نیز ۲ هزار و ۷۰۰ نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۳۷۹ ابتلای جدید در استان ثبت شد که با این احتساب مجموع مبتلایان استان به ۵۱ هزار و ۲۲۵ نفر  افزایش یافته است.

به گفته کریمیان در شبانه روز گذشته و با ثبت پنج فوتی جدید نیز تعداد فوتی های استان به ۹۰۹ نفر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۱۵۸ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های استان ۴۴۹ نفر که بی سابقه بوده است.

دکتر کریمیان اضافه کرد: از بستری های استان حال ۸۱ نفر وخیم و زیردستگاه قرار دارند و و ظرفیت بیمارستان های استان تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه کادر درمان خسته و در شرایط روحی مناسبی قرار ندارند، گفت: با توجه به همه گیری کرونا و افزایش ابتلا، فوتی و بستری ها دانشگاه علوم پزشکی به نیروهایی بیشتری نیاز دارد و انتظار می رود بیمارستان هایب خصوصی، هلال احمر و تامین اجتماعی تعدادی از این نیورها را تامین کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: تمام نیروهای دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند و امیدواریم برای تسریع در کار درمان تمام دستگاه ها همکاری لازم برای تامین نیرو با این دانشگاه همکاری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دانشگاه علوم پزشکی مراکز درمانی بیمارستان درمان علوم پزشکی هلال احمر تامین اجتماعی خدمت رسانی کرونا ایلام دانشگاه علوم پزشکی ایلام بستری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: حامیان نیکوکار سال گذشته بیش از ٣٨ میلیارد ریال به کودکان یتیم و نیازمند مورد حمایت این نهاد در استان کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، ناصر مرادی پویانی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران حامیان نیکوکار با بیان اینکه سال گذشته بیش از ٣٨ میلیارد ریال به حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز شده است، اظهار کرد: تعداد ۴ هزار کودک یتیم و نیازمند مورد حمایت کمیته امداد استان است.

وی اضافه کرد: سال گذشته حدود ١١ هزار حامی از استان‌های کشور برای سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به مشارکت مردم در طرح ارزشمند و معنوی، اضافه کرد: شهروندان با حضور به ادارات امداد در سطح استان، و یا به درگاه www.ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد ١ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۴ ثبت نام، و حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را عهده‌دار شوند.

کد خبر 751243

دیگر خبرها

  • آرمین زارعی بستری شد
  • آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی بستری شد
  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • بستری شدن آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی
  • آرمین زارعی به دلیل فشارعصبی دربیمارستان بستری شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن