Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@03:13:52 GMT

ارزش بیت کوین از مرز 49 هزار دلار عبور کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۳۱۲۸

ارزش بیت کوین از مرز 49 هزار دلار عبور کرد

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین توانست از 49 هزار دلار عبور کند

به گزارش برنا به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین نسبت به دیروز 1.3 درصد بالا رفت و به 49 هزار و 150 دلار رسید. این قیمت نسبت به هفته پیش 6.62 درصد رشد داشته و ارزش کل بازار بیت کوین را به 924 میلیارد دلار رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در 24 ساعت گذشته همچنین 620 هزار بیت کوین به ارزش 30 میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد بیت‌کوین‌های جهان هم امروز به 18 میلیون و 793 هزار و 731 عدد رسیده است.

اتریوم اما تغییر چندانی نسبیت به دیروز نداشت و هم اکنون 3256 دلار خرید و فروش می‌شود. کاردانو هم 7.2 درصد بالا رفت که در میان ارزهای مطرح بیشترین رشد را داشته و به 2.62 دلار رسید. باینانس کوین نیز 1.6درصد رشد کرد و در حال حاضر روی رقم 455 دلار در حال معامله است. ریپل هم رشد 1.35 درصدی داشت و به قیمت 1.25 دلار رسید، اما دوج کوین 1.1 درصد ریخت و 31 سنت در حال خرید و فروش شدن است.

به طور کلی در 24 ساعت گذشته ارزش جهانی بازار ارزهای مجازی 1.95 درصد رشد کرده و به 2108 میلیارد دلار رسیده است. در 24 ساعت گذشته 94 میلیارد دلار در این بازار حجم خورده و تعداد ارزهای مجازی جهان به 11 هزار و 349 نوع رسیده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان خرید و فروش دلار رشد برنا ارزهای مجازی میلیارد دلار بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند

به گزارش خبرگزاری مهر، در معاملات امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۳۴۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۲۰۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان است.

کد خبر 6093826 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • صادرات ۴.۱ میلیارد دلاری نفت/ تراز تجاری مثبت شد
  • رشد ۴۸درصدی تجارت در اولین ماه سال/ صادرات۴میلیاردی دلار نفت
  • فراتر رفتن تجارت خارجی از ۱۰ میلیارد دلار
  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • عبور از دژاووی بورسی