Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از اساسی ترین محصولاتی که در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، انواع آهن آلات است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آراد آهن، از انواع آهن آلات می توان به تیرآهن، میلگرد، ورق فولادی و لوله اشاره کرد. خرید این محصولات از هر بنگاه و شرکتی توصیه نمی شود و بهتر است بعد از مشورت با افراد اهل فن در این زمینه، یک شرکت مطمئن را انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آراد آهن مرجع فروش آهن آلات در بازار ایران است که شما می توانید قیمت میلگرد، قیمت آهن و قیمت دیگر آهن آلات را از آن به صورت لحظه به لحظه استعلام کنید. محصولات مختلفی در آراد آهن عرضه می شود که از جمله آنها می توان به انواع میلگرد، انواع تیرآهن، ورق فولادی، لوله، نبشی، ناودانی، قوطی پروفیل، محصولات مفتول، شمش و لوازم سوله اشاره کرد.

فعالیت های آراد آهن

آراد آهن یکی از شناخته ترین برندهای بازار ایران است که با ارائه قیمت های مناسب در حوزه فولاد، همواره اکثر سازمان های خصوصی، نیمه خصوصی و ارگان های دولتی در لیست مشتریان پایه ثابت این مجموعه قرار دارند. از مهم ترین فعالیت های این شرکت عرضه انواع آهن آلات با بهترین قیمت در بازار آهن است. شما نیز می توانید برای دریافت مشاوره با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید. این شرکت با کلیه کارخانجات اصفهان اعم از کارخانه ذوب آهن اصفهان، کارخانه فولاد مبارکه اصفهان و کارخانه فولاد مبارکه و همچنین با کارخانه های فولاد خراسان، کارخانه سرمد ابرکوه و کارخانه فولاد تاراز شهرکرد به طور مستقیم در ارتباط است و همین مسئله باعث می شود، قیمت ارائه شده از این شرکت بسیار مناسب باشد. 

محصولات آراد آهن

محصولات متنوعی در این شرکت عرضه می شود که از جمله آنها می توان به انواع تیرآهن، لوله، ورق، پروفیل، نبشی، ناودانی، محصولات مفتولی، قوطی و میلگرد اشاره کرد. همه این محصولات نام برده شده خودشان تنوع بالایی دارند و در سایت آهن آراد به صورت کاملا منظم طبقه بندی شده اند. به عنوان مثال از انواع پروفیل های عرضه شده در این سایت می توان پروفیل زد، پروفیل آبرو و پروفیل درب و پنجره را نام برد. توری حصاری، توری فرنگی، توری پرسی، توری مرغی و توری گابیون در دسته محصولات مفتولی جای دارند و قیمت هر کدام را می توانید در اراد آهن لحظه به لحظه دنبال کنید. قیمت میلگرد و قیمت تیرآهن بیش از موارد دیگر مورد توجه است و به همین دلیل آراد آهن حساسیت ویژه ای دارند. شمش فولاد نیز از جمله محصولات عرضه شده در این شرکت است که با توجه به کاربرد خود کارخانه های مختلفی آن را تولید و به بازار عرضه می کنند. یکی دیگر از محصولات پرفروش در این مجموعه لوازم سوله است. از انواع ورق های آهنی که در این مجموعه به عرضه می رسد می توان به ورق سیاه، ورق روغنی، ورق رنگی، ورق آجدار، ورق گالوانیزه، ورق اسید شویی و ورق کرکره اشاره کرد. لوله داربستی، لوله مانیسمان، لوله گازی، لوله مبلی، لوله گالوانیزه، لوله جدار چاه و لوله اسپیرال نیز دسته بندی انواع لوله عرضه شده در این مجموعه را تشکیل می دهند. بهترین قیمت میلگرد ساده، آجدار و کلاف را در این سایت می توانید بیابید. برای مشاهده قیمت انواع تیرآهن مانند تیرآهن IPE، تیرآهن INP ، تیرآهن هاش سبک، تیرآهن هاش سنگین و تیرآهن لانه زنبوری  (CPE) یا  CNP   بهترین مرجع، آراد آهن است.

شرکت معتبر آراد آهن همواره قیمت محصولات مختلفی نظیر انواع میلگرد، انواع تیرآهن، انواع قوطی، شمش، نبشی، لوازم سوله، ورق فولادی، لوله، محصولات مفتولی، پروفیل آبرو، ناودانی و سپری را به صورت لحظه ای برای عموم گزارش می دهد. برای خرید از این سایت ابتدا باید کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و با ارتباط تلفنی که با کارشناسان واحد فروش برقرار خواهید کرد، آن را برای بررسی قیمت و موجودیت کالا انتقال دهید. با پیگیری و بررسی سفارش شما نتیجه به شما ابلاغ می شود.قبل از خرید آهن آلات باید مشخصات محصول با توجه به کاربرد آن را به صورت کاملا دقیق باید مشخص کنید. کارخانه های مختلفی در تولید انواع آهن آلات فعالیت دارند و این محصولات را در اندازه ها و ضخامت های مختلفی تولید می کنند. یک خرید اشتباه می تواند شما را با یک دچار ضرر زیادی کند. به عنوان مثال قیمت روز میلگرد همیشه توسط افراد متخصص استعلام می شود تا دچار اشتباه نشوند.

مشورت با افراد آگاه و فعال در زمینه آهن آلات

شما نسبت به پروژه خود ظرفیت بار مشخصی خواهید داشت. حداقل ظرفیت خرید از کارخانه ها حدود ۲۵ تن است به همین دلیل اگر ظرفیت بار شما کمتر از آن است باید آراد آهن آن را از انبار برای شما تهیه و ارسال نمایید.
پیش از خرید آهن آلات باید قیمت محصول مورد نظر خود را از انبار ها و کارخانه های مختلف بگیرید تا بهترین قیمت محصول را بدانید و از یک شرکت مطمئن آن را بخرید. قیمت تیرآهن و دیگر محصولات فولادی به صورت آنلاین در بسیاری از شرکت های معتبر گزارش می شود.
  

دریافت پیش فاکتور از شرکت یا بنگاه مورد نظر

در صورتی که حتی از شرکت معتبری می‌خواهید خرید خود را انجام دهید، پیش فاکتور خرید خود را دریافت کنید و با قیمت استعلام کرده خود مطابقت دهید. گاهی ممکن است در فاکتور چه به صورت عمدی و یا سهوی اعداد اشتباهی ثبت شود و شما دچار ضرر شوید. در پیش فاکتور همیشه ریز مبالغ به صورت دقیق ذکر می شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت آراد آهن قیمت میلگرد خرید آهن آلات انواع آهن آلات انواع تیرآهن بهترین قیمت آهن آلات آراد آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ شرکت مگاموتور با تولید ۲ هزار و ۵۲۹ دستگاه موتور از انواع محصولات گروه سایپا شامل پلت‌فرم‌های ایکس۱۰۰ و ایکس۲۰۰، نیسان، SP100 وME16، توانست برای نخستین‌بار بعد از گذشت 12 سال بدون برخورداری از امکان تولید محصولات وارداتی و تنها با تکیه بر توان داخلی، رکورد جدیدی از تولید روزانه محصولات خود را ثبت کند.

ثبت این میزان تولید روزانه توسط شرکت مگاموتور در حالی رقم خورده که این شرکت اجرای برنامه گسترده و بی‌سابقه‌ای در زمینه توسعه سبد محصولات و طراحی و ساخت انواع موتور و پیشرانه‌های جدید و برخورداری از فناوری‌های روز را در دستورکار خود قرار داده است.

گفتنی است،‌ در سال 1372 شرکت تولیدی موتور، گیربکس و اکسل مگاموتور تاسیس شد و ماموریت یافت که با فعالیت‌های خود، زمینه کاهش هر چه بیشتر وابستگی صنعت خودرو در تولید قوای محرکه به خارج از کشور را فراهم کند. بر این اساس شرکت مگاموتور افزایش رفاه عمومی و توسعه پایدار از طریق طراحی و تولید قوای محرکه صنعت حمل و نقل با استفاده از تکنولوژی‌های برتر را ماموریت خود می‌داند.

دیگر خبرها

  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • آشنایی با کابل نسوز
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند