Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، عضو دائم کمیته جهانی هنرهای رزمی مسترشیپ (WMC) شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از مذاکرات صورت گرفته مسئولان فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ایران با کمیته جهانی هنرهای رزمی مستر شیپ ( WMC)، در نهایت "سی چونگ لی" رئیس این کمیته، با ارسال نامه‌ای، عضویت دائم فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی در  (WMC) را به صورت رسمی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته جهانی هنرهای رزمی مستر شیپ ( WMC) به عنوان عالی‌ترین مرجع هنرهای رزمی جهان در خلال سومین کنگره بین‌المللی خود در سال 2016 در چونگ جو کره‌جنوبی با تصویب منشور WMC به عنوان یک سازمان بین‌المللی هنرهای رزمی متشکل از چهره های سرشناس هنرهای رزمی، نمایندگان ملی و بین‌المللی رشته‌های مختلف رزمی با چشم انداز ارج نهادن به ارزش‌های همبستگی و انصاف در میان انسان‌ها با هدف تسلط هنرهای رزمی در جهان به عنوان یک میراث فرهنگی در نسل آینده با تحقق صلح و همزیستی، تاسیس و پس از آن نیز توسط انجمن جهانی فدراسیون‌های بین المللی ورزشی (GAISF) به رسمیت شناخته شد.

این سازمان بزرگ، متشکل از 48 شخص حقیقی به عنوان عضو  WMC کلیه فعالیت‌های خود را توسط مجمع عمومی، هیئت اجرایی، دبیرخانه، کمیسیون‌ها و شوراهای مرتبط با WMC  مدیریت و بنا به تصمیمات اتخاذ شده با توجه به تکثر رشته‌های رزمی عضو در این سازمان برگزاری، کمیته‌های ملی هنرهای رزمی را در هر کشور تحت عنوان National Martial Arts Masterships Committee(nmc )   به صورت جداگانه ثبت تا تمامی امور مرتبط با حضور رشته‌ها در گیمز‌های تحت پوشش خود را از یک مسیر مشخص کانالیزه کرده تا رشته‌های المپیکی و غیر المپیکی کاندیدا در مسابقات با شرایطی مشابه در این مسیر قدم بردارند.

در پی عضویت رسمی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در کمیته جهانی هنرهای رزمی مستر شیپ (WMC) ، این فدراسیون به عنوان تنها نماینده رسمی این سازمان در کشور مسئولیت مستقیم ارتباط و معرفی کلیه رشته‌های موجود در لیست عضویت WMC  در تمامی بخش‌های رزمی و هنری را بر عهده دارد تا از این پس تمامی نمایندگان این رشته‌ها در سطوح انجمن و رشته‌های غیرالمپیکی که در عضویت مسترشیپ وجود دارند در آینده نیز می‌توانند نمایندگان مشخص فدراسیون‌های مرتبط با این رشته در کشور باشند. 

همچنین فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی به عنوان تنها نهاد حاکم ملی در امور مستر شیپ، می‌تواند در یکی از رویدادهای آتی WMC  در سال‌های 2023 ، 2027 و 3031 در رده سنی بزرگسالان و یا یکی از رویدادهای مرتبط با رده سنی جوانان را در سال‌های 2025 و 2029 را میزبانی کند.

جوجیتسو برزیلی زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی قرار گرفت

انتهای پیام/ 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی بین المللی رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس