Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان ملل اعلام کرد که نیمی از کودکان زیر ۵ سال در افغانستان از سوء تغذیه رنج می‌برند و به دلیل تخریب منابع غذایی، ممکن است این سوء تغذیه افزایش یابد‌.

ایزابل کارلسین، رئیس دفتر کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل در افغانستان گفت که در سال جاری یک سوم منابع غذایی در افغانستان به دلیل خشکسالی و درگیری‌ها نابود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول سازمان ملل افزوده است که برنامه جهانی غذا در هفته گذشته از طریق مرزهای زمینی ۸۰ هزار بسته کمک غذایی به افغانستان منتقل کرده است.

وی از هرج و مرج در اطراف میدان هوایی کابل به شدت ابراز نگرانی کرده و گفته است که برنامه‌های بشردوستانه اغلب قادر به ادامه کارهایشان نیستند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان ملل افغانستان سازمان ملل متحد سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد

پس از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.

به گزارش تسنیم، ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید درخصوص استفاده از برند نوکیا و تأیید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.

به‌نظر می‌رسد در روز‌های آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • جشن دستاوردهای آژانس پلاتین در سال 1402
  • بازداشت بیش از یک هزار پناهجوی غیر قانونی در ترکیه
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند