Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@10:06:34 GMT

ساعت فعالیت بانک‌ها به روال قبل بازگشت

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۳۳۷۴

ساعت فعالیت بانک‌ها به روال قبل بازگشت

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا جمشیدی، دبیر کل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در نامه‌ای اعلام کرد: حسب اعلام استانداری تهران ساعت کاری بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ و روزهای پنج شنبه تا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه خواهد بود. بدین ترتیب، پذیرش مشتریان در ایام مذبور می‌تواند از ساعت ۸ آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه این نامه آمده است: ساعات فعالیت بانک‌ها و موسسات اعتباری در سایر استان‌ها با هماهنگی مقامات استانی تعیین خواهد شد. 

گفتنی است که به منظور مدیریت مصرف برق، ادارات و سازمان‌های دولتی و بانک‌ها پنج شنبه‌ها تعطیل شدند و ساعت کاری بانک‌ها به ۷ الی ۱۳.۳۰ تغییر کرده بود که با پایان مرداد ماه از فردا هم تعطیلی پنج شنبه بانک‌ها برداشته می‌شود و هم ساعت فعالیت آن‌ها به روال قبل برمی‌گردد. 

کد خبر 621959 برچسب‌ها بانک كرونا در ايران تهران تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بانک كرونا در ايران تهران تهران استان تهران بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!

به دلیل خرابی مهر هیات رسیدگی به موسسات و‌مراکز فرهنگی، از حدود ده روز گذشته موسسات برای صدور و تمدید مجوز با مشکلات عدیده مواجه شده اند.   به گزارش عصر خبر؛ طبق قانون موسسات و مراکز فرهنگی هرگونه تغییرات ‌و‌ تصمیمات موسسات و مراکز فرهنگی باید به مهر وزارت ارشاد  ممهور باشد و سپس برای ثبت به اداره ثبت شرکت ها ارسال شود.    جهت اطلاع وزارت ارشاد: ساخت مهر زیر دوساعت  سفارش آنلاین

  فرآیند ساخت مهر که کمتر از یک ساعت طول می‌شود بیش از ده روز است که در وزارت ارشاد طول کشیده است.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تضمین خوراک پتروشیمی‌ها با ورود بخش خصوصی به بالادست صنعت نفت
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی