Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری اعضای باند ۷ نفره سارقان مسلح و گرداندن آنان با دستور قضائی در سطح شهر خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سردار"یحیی الهی " روز یکشنبه در تشریح خبر اظهارکرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه منزل و طلافروشی در شهرستان های لرستان و استان های همجوار ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی و تلاش شبانه روزی و رصد سارقان سابقه دار ۷ نفر اعضای باند سارقان مسلح را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: سارقان به ۱۴ فقره سرقت منزل ، طلا فروشی و خودرو در لرستان و استان های همجوار اعتراف کردند و ۲ دستگاه خودرو و مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان مسلح با دستور دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد در  سطح  این شهرستان گردانده شدند.

 سردار الهی خاطر نشان کرد:  هنجارشکنان و تهدید کنندگان امنیت عمومی بدانند فرار از دست پلیس و قانون برای آنان ممکن نیست و در هرجای این  کشور باشند با برخورد قاطعانه دستگاه قضاء و پلیس مواجه خواهند شد.

گفتنی است، شهروندان از اقدامات خوب پلیس در برقراری امنیت ، آرامش و تلاش در جهت دستگیری سارقان مسلح تقدیر کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس خرم آباد سرقت مسلحانه سارقان مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز

سرهنگ حسین زلقی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۳۳ این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ۷ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شهر اهواز، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی در خاتمه گفت: متهمان پس تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد