Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سلمان ذاکر گفت: دیپلماسی اقتصادی، جذب سرمایه گذاری خارجی و تلاش برای حضور بخش غیر دولتی در کشورهای همسایه طبق ماده 105 قانون برنامه از وظایف وزارت خارجه است. آقای امیر عبداللهیان در راستای تقویت دیپلماسی اقتصادی چه کردید؟

به گزارش برنا، «سید سلمان ذاکر» نماینده مردم ارومیه در مخالفت با وزیر پیشنهادی امورخارجه گفت: دیپلماسی اقتصادی، جذب سرمایه گذاری خارجی و تلاش برای حضور بخش غیر دولتی در کشورهای همسایه طبق ماده 105 قانون برنامه از وظایف وزارت خارجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای امیر عبداللهیان در راستای تقویت دیپلماسی اقتصادی چه کردید؟ شما نتوانستید روابط گروه‌های دوستی با کشورهای همسایه را تقویت کنید.

او ادامه داد: امیرعبدالهیان به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تعهد شفاهی داده  که دیپلماسی اقتصادی و دفاعی را تقویت می کند اما بگوید تا امروز در این زمینه چه اقداماتی انجام داده است.  شهرهای مرزی ماهیت توسعه نیافتگی دارند. باید گروه های دوستی نمایندگان با کشورهای همسایه را تقویت می کردیم تا دیپلماسی اقتصادی در مرزها راه بیفتد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دیپلماسی اقتصادی کشورهای همسایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: هیئت‌های تجاری از کشورهای قزاقستان، کنیا، ترکیه، آذربایجان، روسیه، چین، گرجستان، عمان، کویت، عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه، سنگاپور، صربستان و کوبا با فعالان اقتصادی استان آذربایجان‌شرقی که در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ حضور داشتند، دیدار کرده و مذاکرات تجاری انجام دادند.

 

دیگر خبرها

  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • وقتی «فرهنگ» در میدان «دیپلماسی» قد عَلَم می‌کند
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه ریال را به رسمیت بشناسیم
  • علت ممنوعیت سریال مصری حشاشین؛ تحریف تاریخ ایران
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم، راهبردی برای توسعه روابط ایران با همسایگان
  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی باید در کنار تعاملات امنیتی با کشور هدف پیگیری شود
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند