Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در همایش «شمشیر قدس؛ باب آزادسازی» گفت نبرد «شمشیر قدس» نقطه عطف مهمی در مسیر درگیری با دشمن بود.

وی افزود تا وقتی که روحیه جهادی، فرماندهان امین و امتی وجود داشته باشد که با قبله نخست خود در ارتباط هستند، امکان سقوط قدس وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل هنیه همچنین گفت قدس در گذشته و حال محور درگیری بوده است و نبرد بر سر آن، سخت و شدید است.

وی تاکید کرد هیچ نوع سازش یا مذاکره‌ای با رژیم اشغالگر صورت نخواهد گرفت و این رژیم را به رسمیت نخواهیم شناخت و مقاومت، گزینه راهبردی ما است.

اسماعیل هنیه در ادامه گفت مقاومت، قدس و پایبندی به اصول، همان راه وحدت فلسطین است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس افزود تضعیف مقاومت، آسیب وارد کردن به وجدان عربی است. میلیادر‌ها پولی که برای تحقق این مسائل هزینه شد، شکست خورد و آرمان فلسطین مهم‌ترین آرمان امت اسلامی است.

هنیه تاکید کرد: ائتلاف‌های امنیتی و نظامی با رژیم اشغالگر گزینه برخی از کشورهاست؛ نه گزینه ملت‌های عربی.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسماعیل هنیه جنبش حماس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق با احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب که در حال حاضر به این کشور سفر کرده دیدار کرد.

در این دیدار در خصوص همکاری‌های مشترک میان کشورهای عربی و اهمیت فعال سازی توافقنامه‌های میان این کشورها به ویژه در زمینه‌های اقتصادی در راستای خواسته‌های ملت‌های عربی تاکید شد.

السودانی در این دیدار بر موضع ثابت عراق در حمایت از فلسطین تاکید کرد و گفت: باید تلاش‌های مشترک در سایه موضع گیری های کشورهای عربی با هدف پایان دادن به دردها و رنج‌های ملت فلسطین یکپارچه شود.

ابوالغیط نیز بعد از این دیدار تاکید کرد: نشست‌های من با محوریت بررسی اوضاع نوار غزه در سایه تداوم جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد.

وی درباره عراق نیز گفت: من مطمئن هستم که عراق با رهبران هوشیار خود و با کمک کشورهای عربی می‌تواند خود را در این شرایط سخت به ساحل امنیت برساند.

لازم به ذکر است وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی طی روز گذشته چهار کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینی‌ها در این باریکه مرتکب شده است.

شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۷۷ هزار و ۴۳۷ نفر رسیده است.

این وزارت خانه افزود که در این حمله‌ها ۳۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۹ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از هفت هزار نفر هم مفقود و زیر آوار هستند.

کد خبر 6090693

دیگر خبرها

  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا، راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است