Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@11:43:27 GMT

واکسینه شدن۸۰ درصد از فرهنگیان هرمزگانی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۳۶۲۴

واکسینه شدن۸۰ درصد از فرهنگیان هرمزگانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، ایرج بیت الهی، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه تاکنون ۸۰ درصد از فرهنگیان و جمعیت هدف آموزش و پرورش استان در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند گفت: در برنامه واکسیناسیون پوشش ۱۰۰ درصدی فرهنگیان هرمزگان مدنظر است.

بیت الهی افزود: برای اجرای این برنامه هماهنگی‌های لازم برای تزریق واکسن به افرادی که در زمان اجرای طرح به بیماری کووید مبتلا بوده و یا اینکه از دوره بیماری آن‌ها کمتر از ۶ هفته گذشته، انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛

کشف داروی کرونا از منزل کارمند بیمارستان شهید محمدی بندرعباس

او گفت: در هرمزگان همگام با سراسر کشور، مرحله اول واکسیناسیون از نهم مردادماه همزمان با عید غدیر خم آغاز و طبق برنامه زمانبندی اجرایی شد.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان با بیان اینکه مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان هرمزگان در شهریورماه اجرا می‌شود افزود: نیرو‌های آموزش وپرورش هیچ نگرانی از بابت سهمیه واکسن نداشته باشند و سهیمه آنان محفوظ و در زمان مناسب با هماهنگی‌های لازم تزریق می‌شود.

بیت الهی گفت: در این طرح معلمان و عوامل اجرایی مدرسه‌های دولتی و غیردولتی، نیرو‌های حق تدریس و خرید خدمات، دانشجو معلمان، سرباز معلمان، مربیان پیش دبستانی، سوادآموزان نهضت سواد آموزی، کارکنان اداره‌های آموزش و پرورش، کارکنان و مربیان کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوان، استادان دانشگاه فرهنگیان، کارکنان نوسازی مدارس و همه گروه‌های وابسته به این نهاد که شرایط دریافت واکسن را دارند، واکسینه شدند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور در نشست تبیینی مسئولان کانون‌های بسیج فرهنگیان استان کردستان با اشاره به موضوع جذب در آموزش و پرورش و تحولات رقم خورده در این زمینه، آن را محصول تلاش انقلابی فرهنگیان جوان بسیجی عنوان کرد و گفت: ریل جذب آموزش و پرورش بعد از ۸۰ سال توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد.

سجاد صدیقی با اشاره به فرمایش رهبری در خصوص جنگ در عرصه تعلیم و تربیت، جذب در بسیج فرهنگیان را از مهم‌ترین فعالیت در این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: عمق نفوذ انقلاب اسلامی از این طریق باید در مسأله‌ها صورت گیرد.

وی، مکانیزم تربیت نسل توسط دشمن را قاعده‌ای باطل دانست که باید به دست انقلابی‌ها از بین برود.

صدیقی افزود: بسیج فرهنگیان باید آمادگی لازم را برای پیاده‌کردن موضوع تقابل با نقشه دشمن در تعلیم و تربیت را به دست آورد.

وی پایه اساسی هویت بسیج را مردم و حضور آنان دانست و بیان کرد: باید مکانیزم‌ها را برای حضور گسترده و عملی مردم فراهم نماییم.

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان، مأموریت بسیج فرهنگیان را پاسخ به دغدغه رهبری دانست و با بیان اینکه بسیج باید قاعده بد مانع در برابر تحول را بر هم بزند، عنوان کرد: موضع‌گیری بسیج فرهنگیان در برابر کج‌روی‌های دولت در آموزش و پرورش باید بدون اغماض باشد.

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان باید شانه‌های خود را زیر بار مسئولیت آموزش و پرورش ببرد، تلاش این توده را در راستای تحول در آموزش و پرورش ضروری خواند و گفت: این قشر باید مأموریت‌های خود در آموزش و پرورش را مسأله‌محور نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • گرامیداشت روز معلم
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد