Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف سه میلیارد ریال قطعه خودرویی و لوازم یدکی قاچاق توسط ماموران مرزبانی خبر داد .

سردار یحیی حسین خانی با اهمیت به موضوع انسداد نوار مرزی کشورمان گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق ، ماموران مرزبانی باانجام چندین  عملیات غافلگیرانه و منسجم توانستند  از جمع پنج  وسایل نقلیه سنگین مقادیر زیادی قطعه خودرویی قاچاق، مواد شوینده و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در پست و کنترل و مراقبت مرزی "تمرچین" در حین ورود به خاک کشورمان شناسایی و آن را توقیف کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان غربی، وی ادامه داد: در این راستا تعداد ۳۶ قطعه خودرو سنگین، ۲۱۳ عدد لوازم یدکی خودرو سنگین ، ۱۱۱ عدد مواد شوینده ، ۲۴ کیلوگرم چای ، ۱۶ کیلو و۲۰۰ عدد بسکویت ، ۲۰۰ عدد کاپوچینو  را که بصورت جاساز مخفی نموده بودند کشف و پنج نفر متهم دستگیر و پنج دستگاه خودرو  سنگین که در امر قاچاق مورد استفاده قرار میگرفت توقیف شد.

فرمانده  مرزبانی استان خاطر نشان کرد:  متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و  مرزبانان استان شبانه روزی بیدار و مرزبانی می کنند.

وی همچنین از کشف ۶ میلیارد ریال انواع دارو و کیت پزشکی توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه خبر داد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کیت پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی به برجک مرزبانی در کردستان؛ شهادت ۱ سرباز و جراحت ۳ تن

مرزبانی فراجا از شهادت یک سرباز مرزبانی هنگ مرزی بانه درپی تیراندازی به برجک نگهبانی خبرداد.

به گزارش ایسنا، فرماندهی مرزبانی فراجا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ « در پی تیراندازی گروهک معاند به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه فرزین بلیان، اهل کرمانشاه به فیض شهادت نائل آمد.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است:‌ « تیراندازی گروهک معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک  کادر دیگر نیز مجروح شدند که این افراد برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.»

در پایان اطلاعیه مرزبانی نیز تاکید شده که « بررسی‌ها برای روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.»

شهید سرباز؛ فرزین بلیان

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • تیراندازی به برجک مرزبانی در کردستان؛ شهادت ۱ سرباز و جراحت ۳ تن
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه