Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار حسین سلامی عصر یکشنبه در آیین آغاز به کار مرحله پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در یزد افزود: رفع تحریم‌های ظالمانه استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا و دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی از جمله دغدغه های اصلی مسوولان نظام است که این موضوع به جد درحال پیگیری است

به گفته وی تلاش جدی و فراگیر برای پایان دادن به تحریم ها جزو دغدغه مسوولان است و گاهی افراد به ویژه بیماران پروانه‌ای به خاطر نرسیدن دارو که ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان است ،دچار مشکل شده و معضلات کادر درمان را چند برابر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهارکرد: مردم قهرمان و فهیم ایران با بینش ،بصیرت دینی و انقلابی به خوبی آموختند باید برای هدایت به ستاره ای نگاه کند که در سپهر هدایت بشریت به سعادت ما می‌اندیشد و هموار با مقاومت از نظام اسلامی خود دفاع می‌کند .

سردار سلامی در ادامه به اهمیت اجرای طرح شهید سلیمانی و نقش آن در کشور با حضور نیروهای مردمی و بسیجیان شجاع و همراهی خیران و مسوولان علیه کرونا اشاره کرد و یادآور شد: گام پنجم طرح شهید سلیمانی در حقیقت لبیک در میدان عملیاتی به دستور مقام معظم رهبری برای مقابله با شیوع ویروس کروناست.

وی با اشاره به اینکه این طرح یک جنبش و حرکت اجتماعی بزرگ از سوی سربازان ولایت فقیه است، اظهار کرد: سختی این ایام با تمامی وجود قابل درک است  و حضور پرشور مردم در عرصه کمک‌رسانی و مشارکت بسیج در عرصه موجب رفع برخی مشکلات و خدمت به اقشار جامعه است .

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آنچه در شرایط سخت عامل اصلی عبور از مشکلات است، همان مکتب اسلام و آموزه‌های معنوی است تاکید کرد:: اسلام ما را بر تقوا، احسان و نیکی دعوت می‌کند و ما باید با تمامی شرایط پذیرای آن باشیم.

سلامی تصریح کرد: اسلام نجات یک نفر را معادل نجات بشریت می‌داند و ما را بیش از هرچیز به انفاق از آن چیزی که دوست داریم دعوت می‌کند و باید در این موقعیت حساس با عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری و دین و ارزش‌های الهی به یاری نیازمندان و رفع مشکلات آنها اقدام کنیم .

وی با قدردانی از تمامی فعالان طرح شهید سلیمانی در کشور با اشاره به اینکه کمک به خانواده‌های کم‌توان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا موضوع حیاتی و ضروری است، افزود: وقتی رهبری فرزانه انقلاب، اسلام و مردم با یکدیگر متحد می‌شوند از هر مشکلی عبور می‌کنیم و این باید در اولویت  کار همگان قرار گیرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به یزد از نزدیک در جریان بخشی از فعالیت اعضای طرح شهید سیلمانی قرار گرفت. 

از ۲۱ مردادماه جاری مرحله پنجم طرح شهید قاسم سلیمانی با حضور ۱۵ هزار نفر از بسیجیان عضو پایگاه های مقاومت با هدف کمک به کارکنان شبکه بهداشت و درمان در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در ۸۲۰ باب مسجد فعال استان آغاز شد که تعداد آنها امروز ۴۰ هزار نفر اعلام شد.

تاکنون ۳۲۰ هزار نفر از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۱ شهرستان استان یزد در اقشار مختلف بسیج سازماندهی شده‌اند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا عامل بیماری کووید ۱۹ از اواخر سال ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین مشاهده و در مدت کوتاهی در جهان منتشر شد؛ به طوری که سازمان جهانی بهداشت در اسفند ۹۸ (فوریه ۲۰۲۰) بروز پاندمی (همه‌ گیری جهانی) این بیماری را تأیید کرد.

این ویروس با دست آلوده یا عطسه، سرفه و حتی قطره های تنفسی از طریق دهان، بینی و چشم به افراد منتقل می‌شود و تنگی نفس، خستگی و بدن درد، اختلال در بویایی و چشایی و مشکلات گوارشی از جمله علایم  بیماری کووید ۱۹ است  و بیش از ۸۰ درصد مبتلایان به ویروس نیز دچار بیماری خفیف می‌شوند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد حسین سلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد حسین سلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت سپاه پاسداران ویروس کرونا هزار نفر طرح شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است