Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دانشگر در حالی ماجرای فسخ قراردادش را تکذیب و اعلام کرد که با استقلال قرارداد دارد که قبل از آن با حضور در سازمان لیگ قرارداد خود را فسخ کرده بود.

خبرگزاری میزان - محمد دانشگر ساعاتی قبل با حضور در سازمان لیگ قرارداد خود با استقلال را فسخ کرد، اما پس از آن با حضور در باشگاه استقلال ورق برگشت و پس از برگزاری جلسه با مسئولین باشگاه، در بین جمعی از خبرنگاران و هواداران ماجرای فسخ قراردادش را تکذیب کرد و اعلام کرد با استقلال قرارداد دارد و در این تیم می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولین سازمان لیگ، فسخ قرارداد دانشگر توسط این بازیکن را تایید کردند و چنانچه این بازیکن با استقلال قرارداد جدید ببندد جزو بازیکنان جدید و ۷ سهمیه خرید لیگ برتری استقلال به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: دانشگر: قرارداد دارم و از استقلال جدا نمی‌شوم

انتهای پیام/

برچسب ها: محمد دانشگر استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال محمد دانشگر استقلال فسخ قرارداد سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد

ترکیب ۲ تیم تراکتور و استقلال برای دیدار هفته بیست‌وپنجم مشخص شد.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم تراکتور و استقلال در حساس‌ترین دوئل هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری با صلاحدید حمید مطهری ۱۱ مرد تراکتور برای این بازی را تشکیل داده‌اند.

در نقطه مقابل جواد نکونام، محمدرضا خالدآبادی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، محمد زبیر نیک نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند را در ترکیب قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • همه ماجرای تغییر نام استقلال | ویدئو
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال