Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتاد و نهمین نشست (فوق العاده) هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز با ریاست صالحی امیری و حضور اعضای آن در باره بررسی دستاوردها و عملکرد کاروان اعزامی به المپیک توکیو با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این نشست رئیس کمیته ملی المپیک ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)و یاران با وفایش عنوان داشت در این نشست ابعاد مختلف و کلی عملکرد کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ مورد بررسی قرار خواهد گرفت و امیدواریم نتایج نهایی و تجارب آن مفید واقع شده وبرای آینده بکار آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس پیمان فخری رئیس مرکز نظارت برتیم های ملی و معاون کاروان اعزامی به این دوره از بازیهای المپیک گزارش مبسوطی از عملکرد کاروان مشتمل بر نفرات اعزامی،آنالیز رشته ها، سهمیه های کسب شده، پیش بینی فدراسیون ها و نتایج نهایی کسب شده ارائه نمود.

در ادامه علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان و عضو کادر سرپرستی کاروان اعزامی به ارائه تحلیلی از نتایج این دوره از بازیها پرداخت که مورد توجه و تایید هیات اجرایی قرار گرفت و پس از آن اعضای هیات اجرایی نسبت به دستاوردها و نتایج بدست آمده نظرات خود را ابراز نمودند.

در خاتمه این نشست مقرر شد در یکی از جلسات آتی هیات اجرایی از زحمات کادر سرپرستی و فدراسیونهای مدال آور تقدیر بعمل آید و از سوی کادر سرپرستی، گزارش کاملی با توجه به گزارشات و پیش بینی فدراسیون ها و نتایج کسب شده بصورت مجلد تهیه تا ضمن نمایان شدن نقاط قوت و ضعف کاروان این تجارب حاصله ثبت و برای بهره وری در برنامه های آتی مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو کاروان ورزش ایران هیات اجرایی کمیته المپیک کاروان اعزامی عملکرد کاروان هیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به دستاوردئهای سفر دوم هیات دولت سیزدهم به استان سمنان بیان کرد: دستگاه های اجرایی را موظف کردیم که تک تک کارگروه های پیگیری مصوبات سفر استانی هیات دولت به استان سمنان را تشکیل و تمام مصوبات را تا اجرای کامل دنبال کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفرهای استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی به روستاهای استان نیز دیگر موضوعی است که باید پیگیری شود، تاکید کرد: ابلاغ پیگیری و به نتیجه رسیدن این مصوبات نیز صورت گرفته است.

استاندار سمنان ضمن اشاره به تداوم سیاست دیدارهای چهره به چهره مسئولان استانی با مردم در دورترین نقاط استان در سال جاری بیان کرد: حضور مسئولان و مدیران کل دستگاه های اجرایی از دورترین روستاهای بخش خارتوران تا مساجد بزرگترین شهرها امسال هم ادامه خواهد داشت چرا که عقیده داریم این اقدامات در کنار گره گشایی از مردم، امید افزایی را نیز صورت می دهد.

هاشمی با بیان اینکه روابط عمومی ها دیگر موضوعی است که بسیار برای ما تاکید دارد، گفت: مردم باید از طریق روابط عمومی ها و رسانه ها از عملکرد دستگاه های اجرایی استان سمنان آگاه شوند.

وی افزود: دستور ارزیابی عملکرد مدیران در زمینه ارتباط شان با روابط عمومی ها در سراسر استان سمنان داده شده تا مدیران همانطور که به مدیر مالی اداری اهمیت می دهند به مدیر روابط عمومی هم اهمیت دهند لذا باید مدیران دستگاه های اجرایی جایگاه روابط عمومی را بالا ببینند.

استاندار سمنان بیان کرد: روابط عمومی ها در خط مقدم تبیین عملکرد دولت و امید افزایی در سراسر استان سمنان هستند و از مدیران خواسته ایم که به این موضوع اهمیت بدهند و حتماً در ارزیابی هایمان به این موضوع نیز توجه خواهیم داشت.

هاشمی با بیان اینکه امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد، تاکید کرد: اگر ما مردم را از عملکرد مان مطلع نسازیم گویا کاری انجام نداده ایم و این درست و قابل قبول نیست.

به گزارش مهر، سفر اول هیات دولت سیزدهم به استان سمنان آبان ۱۴۰۰ و سفر دوم فروردین ۱۴۰۳ صورت گرفت.

کد خبر 6092785

دیگر خبرها

  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر