Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

بهمن طهماسبی مهاجم سابق استقلال معتقد است در شرایط فعلی هم فروش قایدی باعث ضرر باشگاه خواهد شد و هم حفظ او عایدی برای استقلال نخواهد داشت! با هم گفتگوی خبرورزشی با بهمن طهماسبی را می‌خوانیم.

هواداران دومین تجمع اعتراضی خود را در خصوص وضعیت باشگاه طی چند روز گذشته برگزار کردند. نظر شما چیست؟

برگزاری اینگونه تجمعات اعتراضی خواست به حق هواداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فصل هواداران عملکرد مناسبی از مدیریت باشگاه شاهد نبوده و در فصل نقل و انتقالات هم تا به اینجای کار هیچ اقدام انجام نشده است. من مانده ام اساساً مددی برای چه در باشگاه مانده است. وقتی عملاً کاری انجام نمی دهد اصلاً چه دلیلی برای ماندن دارد . شما نگاه کنید به راحتی فصل نقل و انتقالات از دست می‌رود و نه تنها خرید مناسبی برای فصل آینده صورت نگرفته بلکه بازیکنان تیم نیز قراردادهای خود را تمدید نکردند بعد با شروع لیگ می‌آیند و می‌گویند فلان و بهمان! الان سپاهان و پرسپولیس با تمدید قرار داد بازیکنان و جذب نفرات جدید به بهترین شکل کار خود را انجام می‌دهند و در این میان فقط استقلال است که در این بازار تماشاگر خرید دیگر تیم ها شده است. هواداران هم صبر و ظرفیتی دارند و اکنون نیز این ظرفیت پر شده که امروزه شاهد تجمع و اعتراض آنان مبنی بر رفتن هر چه زودتر مددی از باشگاه هستیم.

عملکرد باشگاه را در فصل نقل و انتقالات چگونه ارزیابی می کنید؟

در خصوص عملکرد باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستانی در واقع ما با عدم عملکرد مدیران در این مورد مواجه هستیم و وقتی که چیزی که وجود ندارد چطور می توان در موردش نظر داد؟! حتماً شما به یاد دارید در گذشته بازیکنانی به جمع‌ آپی پوشان می پیوستند که ستاره لیگ بودند اما الان ستارگان تیم خودمان نیز در حال خروج از باشگاه هستند و بازیکنانی که حرف از خرید آن آنان است اساساً در باشگاه خود نیز ستاره نبودند. امیدوارم در روزهای آینده استقلال عملکرد مناسبی از خود در بازار نقل و انتقالات نشان دهد تا هواداران کمی به آینده تیم امیدوار باشند.

با منتفی شدن قرارداد قائدی با الاهلی هواداران نگران وضعیت این بازیکن هستند. نظر شما در خصوص انتقال قائدی به دیگر تیم ها چیست؟

حقیقت ماجرا این است که من از شرایط قرارداد قایدی بی‌خبرم اما شاید باشگاه از فروش او به دنبال کسب درآمد است؛ اینکه فروش او چه منافعی برای باشگاه دارد یک موضوع است و انتخاب جایگزین مناسب برای او یک بحث دیگری است که بعدها مشخص می‌شود و این که فرهاد مجیدی چه تمهیداتی را برای این موضوع اندیشیده نیز یکی از موضوعات انتقال قایدی به دیگر تیم هاست. بالاخره باشگاه نیاز به جذب منابع مالی دارد و فروش قائدی یکی از این راه هاست و از این رو نمی‌توان در خصوص انتقال او نظر کاملی داد. اما با توجه به شرایط باشگاه هم فروش قایدی به ضرر است و هم ماندن او و چشم پوشی از منافع باشگاه در روزهایی که استقلال از کمبود منابع مالی رنج می برد.

در چنین شرایطی تمرینات باشگاه نیز همچنان تعطیل است.

طبیعتاً با توجه به بازی مقابل الهلال و رسیدن به آمادگی لازم تمرینات تیم باید استارت زده می‌شد اما این دیرکرد در شروع تمرینات برمی‌گردد به عدم جذب بازیکنان مدنظر سرمربی و تمدید قرارداد بازیکنان. وقتی هیچ چیز مشخص نبوده و معلوم نیست اساساً بازیکنان فصل آینده چه افرادی هستند چگونه تمرینات شروع شود؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال بهمن طهماسبی استقلال بهمن طهماسبی نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی

تیم پرسپولیس امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی درحالیکه بازی در ۱۲۰ دقیقه با تساوی ۴-۴ خاتمه پیدا کرد در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و رسیدن به مرحله بعدی باز ماند.

اما یکی از اتفاقات تلخ برای پرسپولیسی‌ها در این بازی خراب شدن ضربه پنالتی وحید امیری بود که منجر به حذف سرخ‌ها شد.

اکنون کاپیتان پرسپولیس با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: «سلام بر هواداران عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هواداران عزیز، هم تیمی‌ها و تمام عوامل باشگاه بزرگ پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید، چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسه که با پشتوانه‌ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می‌مونه من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیش رو جبران کنم.»

دیگر خبرها

  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • چراغ سبز قایدی به استقلال
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم