Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در مراسم معارفه و تکریم فرماندهان جدید و سابق نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضرت آقا می فرمایند در هر دوره ای که فردی به مسئولیتی گمارده می شود آن فرد یکسری ابتکاراتی را در سازمانش به خرج می دهد و در دوره دریادار خانزادی نیز شاهد این روند بودیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش،  سردار سرتیپ بسیجی «محمد شیرازی» رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، اظهار کرد: بنده به عنوان یک عضو کوچک از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از خدمات امیر دریادار خانزادی در دوره تصدی ایشان به عنوان فرمانده نیروی دریایی ارتش تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به تعبیر فرمانده معظم کل قوا هر کسی که مسئولیتی را بر عهده می گیرد پیش از هر چیز باید از شاخصه تعهد و امانتداری برخوردار باشد و شایستگی لازم جهت امانتداری از آن مسئولیت را داشته باشد و این باعث افتخار است افرادی که انتخاب می شوند از این خصوصیات بهره مند هستند.
سردار شیرازی افزود: دوره فرماندهی دریادار خانزادی بیانگر این است که ما می توانیم از فرصت ها در حداقل زمان نهایت استفاده را برده و کارمان را پیش ببریم؛ در این دوره نیز به لطف الهی با همه زیرساخت ها و فعالیت هایی که از پیش در نیروی دریایی انجام شده بود، شاهد حرکت های قابل توجهی بودیم و حرکت اخیر یا اعزام ناوگروه نداجا به اقیانوس اطلس سبب حضور مقتدرانه و افتخار آمیز برای ملت ایران شد.
سردار شیرازی با بیان اینکه امروز توان نیروهای مسلح ایران به باور جهانیان رسیده است گفت: امروز عملکرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که دشمن قدرت و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان را به خوبی درک کرده و این قدرت به نحوی خود را نمایان کرده که موجبات عدم تصمیم‌گیری دشمن در برابر ایران اسلامی فراهم شده است.
رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز اراده عزیزان ما در نیروهای مسلح تحت رهبری فرمانده معظم کل قوا باعث شده است در برابر فشارهای دشمن و تحریم های ظالمانه هیچگاه پا پس نکشیده و با قدرت به راه خود در مسیر پیشرفت و تعالی ادامه دهیم.
وی تأکید کرد: یکی از توصیه‌های فرمانده معظم کل قوا به فرمانده جدید نیروی دریایی بهره گیری از ظرفیت ها است؛ به تعبیر ایشان برای یک نظامی نمی توان در حوزه ظرفیت حد و حدودی قائل شد حال اینکه در قبال یک نیرو و یک سازمان این ظرفیت بسیار وسیع و قابل توجه است؛  ما ظرفیت هایی داریم که یا نشناخته ایم یا شناخته ایم و کم استفاده کرده‌ایم و یا اینکه بلا استفاده مانده‌اند که باید از این ظرفیت ها بهتر بهره ببریم.
 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امیر دریادار خانزادی نيروي دريايي ارتش دریادار خانزادی نیروی دریایی نیروهای مسلح معظم کل قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان، در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر همطنانمان بکار می گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ دوم سامانی فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی در جمع فرماندهان این یگان پدافندی یا بیان اینکه همدلی، هم افزایی و همکاری آحاد نیروهای مسلح مثال زدنی است خاطرنشان کرد: انسجام و هم افزایی نیروهای مسلح موجب ارتقا امنیت پایدار می شود که قطعا وجود امنیت پایدار هم جز با تلاش شبانه روزی بدست نمی آید.

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر هموطنان مان بکار می گیرد.

وی یکپارچگی نیروهای مسلح را موجب یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه دانست.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه های جهادی، اهداء بسته های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد را بخشی از فعالیت های ارزنده این یگان پدافندی دانست و افزود: ارتش فدایی ملت است و آسودگی خاطر هموطنان ایران اسلامی در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است