Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری ۴ دیدار همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ پیگیری شد.

متز یک - رنس یک

گل‌های این بازی را مونتسیم در دقیقه ۷ برای تیم رنس و مایگا در دقیقه ۱۴ برای تیم متز به ثمر رساندند. تیم‌های فوتبال متز و رنس با تساوی در این بازی در جدول لیگ فرانسه به ترتیب ۲ و ۳ امتیازی شدند و در رتبه‌های چهاردهم و دهم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مون پلیه ۳ - لوریان یک

گل‌های این بازی را ساوانیر، ماویدیدی و دلورت در دقایق ۵۰، ۵۸ و ۸۳ برای تیم مون پلیه و برتاو (گل به خودی) در دقیقه ۲۱ برای تیم لوریان به ثمر رساندند.

مون پلیه با پیروزی در این بازی با ۴ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار گرفت. تیم لوریان نیز با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رتبه نهم جدول قرار گرفتند.

بوردو یک - آنژه یک

گل‌های این بازی را مارا در دقیقه ۱۰ برای تیم بوردو و توماس در دقیقه ۳۹ برای تیم آنژه به ثمر رساندند. تیم‌های بوردو و آنژه با تساوی در این بازی به ترتیب با ۲ و ۷ امتیاز در رتبه‌های پانزدهم و دوم جدول لوشامپیونه قرار گرفتند.

استراسبورگ یک - تروا یک

گل‌های این بازی را توزگر در دقیقه ۲۰ برای تیم تروا و آدریان توماسون در دقیقه ۷۷ برای تیم استراسبورگ به ثمر رساندند. تیم‌های فوتبال تروا و استراسبورگ با تساوی در این بازی به ترتیب با یک امتیاز در رتبه‌های هجدهم و بیستم جدول رده بندی لوشامپیونه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید 

هفته دوم لوشامپیونه/ «کلرمون» مهمان ناخوانده صدر جدول

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوشامپیونه فرانسه فوتبال اروپا یک گل های این بازی ثمر رساندند قرار گرفتند برای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در جام حذفی اتفاق بزرگی را رقم زد و بار دیگر پرسپولیس را در این جام شکست داد اما این بار هنگامی این اتفاق افتاد که شاید همه پرسپولیسی‌ها آماده برگزاری جشن شادی و صعود بودند.

برتری دو بر صفر تا دقیقه ۸۵ و برتری چهار بر دو در وقت‌های اضافه نتیجه‌ای نیست که بتوان آن را به سادگی جبران کرد اما شاگردان مجتبی حسینی دروازه برترین خط دفاعی لیگ را چهار بار باز کردند و با دو بار کامبک کار را به تساوی کشاندند تا در پنالتی‌ها فاتح این ماراتن جذاب شوند.

باوری که نیمکت و اعضای تیم آلومینیوم به بازگشت نتیجه واشتند مثال زدنی بود. وقتی لیموچی گل اول را در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند تمام نیمکت آلومینیوم منتظر گل دوم و تکمیل شدن کامبک بودند و بازیکن‌هایی که شادی می‌کردند را برای ادامه بازی به زمین می‌فرستادند.

جالب اینکه تلاش اراکی‌ها حتی وقتی دو گل دیگر در وقتهای اضافه خوردند تمامی نداشت و آنها بعد از گل سوم نیز به ادامه بازی و تساوی شدن نتیجه مطمئن بودند و در نهایت بازهم بازی را به تساوی کشاندند و در ضربات پنالتی نیز موفق بودند‌. تمام آلومینیومی‌ها بعد از گل‌های دوم و چهارم به زمین ریختند و مقابل چشمان بهت زده قرمزپوشان شادی کردند.

ایمان به رسیدن به هدف باعث شد آلومینیومی‌ها روزی فراموش نشدنی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی رقم بزنند و شادی‌ وصف نشدنی‌ای در اراک برپا کنند.

دیگر خبرها

  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول