Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس موفق شده اکثر ترکیب فصل گذشته خود را حفظ کند

پرسپولیس به رغم جدایی قطعی سه بازیکن اصلی، هنوز با ثبات ترین تیم بین همه تیم های لیگ کشور است.

به گزارش طرفداری، در حالی که سه بازیکن قطعا از جمع سرخپوشان جدا شده و یک بازیکن هنوز تمدید نکرده است، بقیه ارکان سرخ ها حفظ شده اند.

پرسپولیس فصل گذشته را با حامد لک، رادوشویچ، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد سرلک، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، محمد شریفی، وحیدامیری، مهدی ترابی، علی شجاعی، سیامک نعمتی، عیسی آل کثیر، محمد مهدی مهدی خانی، مهدی عبدی وشهریار مغانلو به پایان رساند از جمع 21 بازیکن اصلی این تیم 3 نفر از پرسپولیس جدا شدند، احمد نوراللهی، کنعانی زادگان و شهریار مغانلو قطعا در پرسپولیس نمی مانند و کمال کامیابی نیا هنوز تمدید نکرده است تا بر این اساس پرسپولیس 17 نفر از 21 بازیکن سال گذشته خود را حفظ کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که در صورت تمدید قرارداد کمال کامیابی نیا، این تیم توانسته اکثر بازیکنان خود را حفظ کند، البته این ثبات برای پرسپولیس طی سال های گذشته هم اتفاق افتاده و یکی از دلایل موفقیت سرخ ها به شمار می رود.

پرسپولیس فعلا در ازای از دست دادن بازیکنان گذشته خود با رضا دهقانی و علیرضا ابراهیمی قرار داد قطعی بسته است.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو بازیکن لیگ برتری در خانه‌اش دستگیر شد فرهاد مجیدی مانع از انتقال جنجالی / محمد دانشگر: آقا فرهاد مشکلم را حل کرد، می مانم علی نعمتی امروز پرسپولیسی می شود توخل: جورجینیو نمی درخشد اما کاری می کند سایرین بدرخشند سود 7 میلیون دلاری مایکل جردن از فروش پیراهن لیونل مسی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی

ایسنا/آذربایجان شرقی تراکتور بر ذوب‌آهن فائق آمد و به جمع ۸ تیم پایانی جام‌حذفی راه یافت.

۲ تیم تراکتور و ذوب‌آهن در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری سه بر یک تی‌تی‌ها در ضربات پنالتی به اتمام رسید.

به گزارش ایسنا، قرمزپوشان تبریزی با این پیروزی به جمع ۸ تیم پایانی جام‌حذفی راه یافتند.

تراکتور یک (۳) ذوب آهن یک (۱)

مکان: ورزشگاه یادگارامام (ره)

زمان: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

ساعت ۱۸:۳۰

داور: امیر سامان سلطانی

کارت زرد: شجاع خلیل‌زاده، محمد قریشی، پویا مختاری

کارت قرمز: -

گل‌ها:

گل اول تراکتور (دقیقه ۴۶ توسط مهدی هاشم نژاد):

پاس بلند به درون محوطه جریمه ذوب آهن با ضربه سر هاشم‌نژاد و واکنش خوب جعفری و در ادامه برخورد به تیرک دروازه همراه شد و در ریباند وینگر تراکتور دروازه خالی را باز کرد و گل اول مسابقه به ثمر رسید.

گل اول ذوب آهن (دقیقه ۶۰ توسط محمد حسین اسلامی):

حرکت پا به توپ هافبک تکنیکی ذوب آهن از بین مدافعان تراکتور و ضعف خط دفاعی این تیم باعث شد که به درون محوطه نفوذ کند و با ضربه بغل پا دروازه این تیم را باز کند.

ترکیب:

تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری (سجاد آشوری)، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز (سیامک نعمتی)، گوستاوو واگنین (امیرحسین حسین‌زاده)، مهدی هاشم‌نژاد (مهدی عبدی) و رحمان جعفری (ارسلان مطهری)

سرمربی: حمید مطهری

ذوب آهن:

پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی (امید لطیفی)، کمال کامیابی نیا (مجیر علیاری)، محسن آذرباد (فردین یوسفی)، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح (دانیال ایری)، مهردادرضایی (پویا مختاری) و محمدحسین اسلامی‌

سرمربی: محمد ربیعی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!