Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه کمیته توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی گفت: کمیته توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی به عنوان زبان گویا در اطلاع رسانی فعالیت‌های صورت گرفته در دیگر کمیته‌های پروژه مهر نقش بی بدیلی دارد.

او ضمن برشمردن فعالیت کارگروه  پروژه مهر افزود: این کمیته با پوشش خبری مناسب، تهیه بروشور، ارسال پیام، اطلاع رسانی به مدیران و سایر فعالیت‌ها در اطلاع رسانی و ایجاد بستر مناسب جهت شروع سال تحصیلی جدید و فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیسی گمراوی پروژه مهر را نمادی از برنامه ریزی همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت برشمرد و بیان داشت: برای اجرای برنامه پروژه مهر کمیته‌های تعمیر و تجهیز، سازماندهی، نظارت و ارزیابی، توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی و تایید صلاحیت و کمیته سلامت و بهداشت تشکیل شده که با همکاری همدیگر درصدد هستند که مهری با شور و نشاط برای دانش آموزان مهیا کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: آگاه‌سازی و روشن نمودن افکار عمومی و برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مطلوب جهت آغاز بی‌دغدغه سال‌تحصیلی برای دانش‌آموزان و معلمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اعضای کمیته باید در انجام این مهم نهایت سعی و تلاش خود را به کار گیرند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه مهر آموزش و پرورش اطلاع رسانی پروژه مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز

سخنگوی اورژانس خوزستان گفت: طی تماس و درخواست امداد تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو (پراید وپژوپارس ونیسان و ۲ کامیون و خودرو ایسوزو و نیسان دو کابینه) در محور مواصلاتی شوش به اهواز در صبح بارانی اعلام شد که موجب اعزام دو تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان شوش شد.

عارف اصل شرهانی می گوید: ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به همراه تیم عملیاتی تخصصی اورژانس جاده‌ای شهرستان شوش به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: پس از بررسی کلیه افراد درگیر در این حادثه ۳ مصدوم آقا با سنین ۳۹-۳۶-۳۶ ساله در محل شناسایی شده و درمان‌های حیاتی و اولیه در محل برای مصدومین صورت گرفت، خوشبختانه هیچ یک از مصدومین به بیمارستان انتقال نیافتند، و یک دستگاه آمبولانس تا اتمام عملیات امدادرسانی و پاکسازی مسیر در محل حادثه مستقر گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • اهواز هم ونیز شد + فیلم