Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات صحبت از حضور رشید مظاهری در ترکیب تیم سپاهان بود اما این دروازه بان بعد از حضور در دفتر باشگاه استقلال و مذکراتی که با مدیران این باشگاه داشت تصمیم گرفت با قدرت در تمرینات استقلال حاضر شود تا بار دیگر به مرد شماره یک این تیم تبدیل شود.

حالا باشگاه سپاهان برای انتخاب دروازه بان جدید باید به دروازه بانانی رجوع کند که آزاد هستد و هنوز تیم خود را انتخاب نکرده اند که یکی از آنها علیرضا حقیقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ که در بازگشت دوباره به فوتبال ایران روزهای خوبی در نساجی داشت و به همین بهانه به تیم امیر قلعه نویی یعنی گل گهر سیرجان رفت.

سپاهان برای انتخاب دروازه بان جدید می تواند با سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال هم مذاکره کند چرا که  هنوز این دروازه بان با تیم آبی به توافق نهایی دست پیدا نکرده است و می تواند مورد توجه تیم سپاهان قرار گیرد.

هر چند که سید حسین در آخرین روزهای حضور در تیم آبی تبدیل به مرد شماره یک شده بود و اگر قرارداد خود را با استقلال تبدیل کند بدون شک به عنوان مرد شماره یک کار خود را با این تیم شروع خواهد کرد و در ادامه در صورتی جایگاه خود را از دست خواهد داد که عملکرد متزلزلی داشته باشد. 

یکی دیگر از راه های سپاهان برای جذب دروازه بان می تواند بکارگیری دروازه بان خارجی باشد. هر چند دروازه بان خوب خارجی که بتواند خواسته های تیم را در خط دروازه برآورده کند هزینه زیادی برای باشگاه سپاهان به دنبال خواهد داشت و از سویی هنوز لغو قانون منع حضور خارجی ها به باشگاه های لیگ برتری ابلاغ نشده است.

در روزهای آتی سپاهان دروازه بان جدید خود را انتخاب خواهد کرد. علیرضا حقیقی یا سید حسین حسینی؟ این به زودی مشخص خواهد شد. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان حسین حسینی حسین حسینی خبر ویژه سپاهان نقل و انتقالات لیگ برتر دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم سیدحسین حسینی در پیروزی دراماتیک استقلال

سیدحسین حسینی نقش مهمی را برای پیروزی استقلال ایفا کرد.

طرفداری | سیدحسین حسینی، دروازه‌بان باتجربه و کاپیتان استقلال، بار دیگر در یک بازی نفس‌گیر، ناجی تیمش شد و با واکنش‌های خود، مانع از شکست شاگردان نکونام مقابل ذوب‌آهن شد.

در دقایق پایانی بازی، زمانی که ذوبی‌ها با نفوذی سریع از جناح راست، موقعیتی ایده‌آل برای گلزنی پیدا کرده بودند، این حسینی بود که با هوشیاری و سرعت عمل مثال‌زدنی، دروازه استقلال را نجات داد و مانع از فرو ریختن آرزوهای آبی‌پوشان شد.

این واکنش استثنایی حسینی، گویی شوکی به سکوها وارد کرد و بار دیگر روحیه را به جان هواداران استقلال ‌دمید. سکوها منفجر شد و فریادهای "حسینی، حسینی" ورزشگاه آزادی را در بر گرفت.

در نهایت، استقلال با کسب پیروزی در این بازی نفس‌گیر، گامی مهم در جهت قهرمانی برداشت و بار دیگر، نام سیدحسین حسینی به عنوان ناجی و ستاره این تیم بر سر زبان‌ها افتاد.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی
  • پرسپولیسی ها در انتظار یک پیامک!
  • نقش مهم سیدحسین حسینی در پیروزی دراماتیک استقلال
  • دردسر جدید پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!
  • عکس‌| خشم سپاهانی‌ها از مجری پرسپولیسی‌؛ او باید عذرخواهی کند!
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند