Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@11:55:36 GMT

ناگلزمان: سوت هواداران علیه سانه? همه بد بودیم

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۵۹۵۱

ناگلزمان: سوت هواداران علیه سانه? همه بد بودیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ بابت اعتراض هواداران به لروی سانه راضی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز در دیداری دشوار موفق شد 2-3 کلن را مغلوب کند تا یولیان ناگلزمان اولین پیروزی خود در بوندسلیگا در قامت هدایت این باشگاه را به دست آورد. یولیان ناگلزمان در پایان این دیدار در مورد احتمال جذب بازیکن جدید در این تابستان و البته اعتراض هواداران به لروی سانه در نیمه اول صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یولیان ناگلزمان گفت: نتیجه خوبی کسب کردیم. "جریان این مسابقه به بازی مقابل گلادباخ شباهت داشت. ما هنوز کارهای زیادی پیش روی خود برای طی مسیر پیشرفت داریم. ما توپ را بیش از حد از دست می دهیم و می توانستیم بهتر بازی کنیم. فوتبال ورزش نتایج است و در نهایت امروز نتیجه از نظر ما خوب بود.

 

 

احتمال تحرک دوباره در بازار نقل و انتقالات؟ خواهیم دید که چه اتفاقاتی ممکن است رخ بدهد. اگر خبر جدیدی وجود داشت آن را اعلام می کنیم. اگر نه، پس با آنچه داریم کار خواهیم کرد.

 

جذب سابیتزر از لایپزیش؟ من درگیر این مسائل نمی شوم و ما به اندازه کافی کار پیش روی خود داریم. سابیتزر بازیکن بایرن مونیخ نیست و من مجبور نیستم در مورد او صحبت کنم.

 

سوت های هواداران علیه لروی سانه؟ هواداران باید از بازیکنان تیم خود حمایت کنند و موارد دیگر هیچ کمکی نمی کند. من سوت ها را شنیدم، اما ما در نیمه اول در قامت یک تیم باکیفیت، بازی خوبی انجام ندادیم."

بایرن مونیخ یولیان ناگلزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ یولیان ناگلزمان یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد

درست از آب در آمدن پیش‌بینی مهاجم پیشین تیم فوتبال لیورپول از نتیجه بازی اول مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نه تنها در داخل زمین، بلکه خارج از آن هم جذابیت‌های خاص خودش را داشت.

یکی از آنها پیش‌بینی دنیل استوریج مهاجم پیشین لیورپول از نتیجه بازی بود که درست از آب در آمد. استوریج نه تنها نتیجه بازی، بلکه جزئیات آن را هم پیش‌بینی کرد. او که بعد از بازنشستگی به عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت دارد، در پستی در توئیتر گفته بود که نتیجه بازی 2-2 مساوی می‌شود و گل‌های بایرن مونیخ توسط لروی سانه و هری کین به ثمر خواهند رسید و حتی این را هم اضافه کرد که گل کین از روی نقطه پنالتی خواهد بود.

رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت

پیش‌بینی دقیق استوریج هواداران و کاربران فضای مجازی را به وجد آورد؛ طوری که گروه زیادی از آنها با ارسال پیام‌هایی خواهان پیش‌بینی سرنوشت تیم‌های محبوب‌شان شدند. برخی دیگر هم به او به چشم فالگیر نگاه کرده و خواهان پیش‌بینی اتفاقات زندگی شخصی‌شان در آینده شدند. در این میان عده‌ای هم از استوریج خواسته‌اند که از طرف آنها در مسابقات بخت‌آزمایی شرکت کند!

پیش‌بینی استوریج در حالی صورت گرفت که توماس توخل سرمربی باواریایی‌ها پیش‌بینی کرده بود؛ سرژ گنبری برای این تیم گلزنی خواهد کرد اما او را در ترکیب اصلی هم قرار نداد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فشار کاری بالا دلیل رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو
  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط سانه در دقیقه ۵۴
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده!
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ