Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:14:14 GMT

وینیسیوس پیچیچی؛ نجات رئال با 2 سوپرگل (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۶۴۳۵

وینیسیوس دیگر هیچ نشانی از بازیکن گل نزن سابق ندارد و پس از گلزنی در بازی نخست فصل، امشب با دو گل خود رئال را از شکست در زمین لوانته نحات داد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری بسیار جذاب و تماشایی موفق شد از شکست در زمین لوانته فرار کرده و حداقل یک امتیاز را به خانه ببرد.

 

 

 

 

 

 

 

رئال مادرید این یک امتیاز را بیش از هر کسی به وینیسیوس جونیور مدیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره برزیلی در حالی از دقیقه 60 وارد زمین شد که رئال 2-1 از میزبانش عقب افتاده بود. وینی دقیقه 73 روی پاس عمقی تماشایی کاسیمیرو فراری جتانانه را از میانه زمین شروع کرد و در مصاف تک به تک با گلر با خونسردی عجیب و یک بغل پا کار را تمام کرد.

 

 

 

 

 

شاید بیشتر هواداران رئال امیدری به گل شدن توپ نداشتند و با توجه به سابقه بد وینیسیوس این اتفاق بیش از هر چیزی متصور بود ولی در نهایت توپ به کنج دروازه رفت.

 

دقیقه 85 وینیسیوس هنرنمایی خود را کامل کرد. این بار هم او موفق شد گل تساوی را بزند. چند دقیقه پس از گل سوم لوانته وینیسیوس در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه چیپ بیرون پا توپ را از زاویه بسته به زیبایی هرچه تمام تر و البته به کمک تیر عمودی وارد دروازه کرد تا حساب کار 3-3 شود.

 

 

 

 

 

 

چند دقیقه بعد وینیسیوس باعث اخراج دروازه بان لوانته نیز شد. او قصد دریبل گلر را داشت و او را مجبور کرد بیرون محوطه جریمه با دست به توپ ضربه بزند تا داور کارت قرمز را به وی نشان بدهد ولی رئال نتوانست در دقایق باقیمانده از 10 نفره شدن حریف استفاده کند و بازی 3-3 تمام شد.

این سومین گل وینی به لوانته بود و او حالا همراه با آنخل کوریا در صدر جدول گلرنان لالیگا قرار دارد. وینیسیوس پیش از این تنها یک بار و برابر لیورپول دبل کرده بود.

 

 

وینیسیوس جونیور رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینیسیوس جونیور رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا قهرمانی را تقدیم رئال مادرید کرد

بارسلونا هم رده دوم لالیگا را از دست داد و هم قهرمانی رئال مادرید را چند روز جلو انداخت.

به گزارش مشرق، تیم بارسلونا در هفته سی و چهارم لالیگای اسپانیا، مهمان خیرونا بود که با نتیجه چهار بر دو شکست خورد تا با توجه به پیروزی سه بر صفر ساعتی قبل رئال مادرید مقابل کادیز، قهرمانی شاگردان آنچلوتی در لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل قطعی شود.

بارسلونا در دقیقه سه گل اول بازی را توسط کریستنسن به ثمر رساند، اما یک دقیقه بعد بازی مساوی شد. بارسلونا در لحظات آخر نیمه نخست با پنالتی لواندوفسکی دوباره پیش افتاد، اما خیرونا در نیمه دوم سه گل پیاپی در ۹ دقیقه زد و با ۷۴ امتیاز، رتبه دوم را از بارسلونا گرفت و البته قهرمانی رئال را قطعی کرد.

این سی و ششمین قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • بارسلونا قهرمانی را تقدیم رئال مادرید کرد
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد