Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلو آنچلوتی هم در هفته دوم رقابت های لالیگا متوقف شد و دو امتیاز مهم را از دست داد.

رئال مادرید در دیدار هفته دوم از فصل 2021/22 لالیگا در دیداری جذاب و تماشایی مقابل لوانته به تساوی 3-3 رضایت داد تا در همین ابتدای فصل دو امتیاز از مدافع عنوان قهرمانی عقب بیافتد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، کارلو آنچلوتی در این خصوص گفت:

این دو امتیازی بود که از دست دادیم، بعد از شروع فوق العاده در نیمه دوم، تمرکز خود را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بهتر شویم. در نیمه دوم، گل زودهنگامی که دریافت کردیم روی ما تأثیر گذاشت، و شروع بدی داشتیم، بنابراین همه باید به برنامه های دفاعی پایبند می ماندند، همگی باید بیشتر تلاش کنیم. رویکرد تیم در نیمه دوم را دوست نداشتم، باید فشرده تر بازی می کردیم.

وینیسیوس؟ او بازیکن با کیفیتی است، سرعت زیادی دارد، و مسلماً باید در زمینه گلزنی بهتر شود؛ او در مصاف های تک به تک عالی است. با چیزی که امروز دیدم، شاید وینیسیوس در بازی بعدی به ترکیب اصلی بیاید. او در دو بازی سه گل به ثمر رسانده و من را تحت تأثیر قرار داده، بنابراین شاید لایق حضور در ترکیب اصلی باشد. اعتماد زیادی به او دارم. مسئله این نیست که وینیسیوس گلزنی می کند یا نه، بلکه مشکل ما در دفاع بود. ما در زمینه کارهای دفاعی ناموفق بودیم.

 تعهد دفاعی ربطی به کیفیت ندارد، بلکه باید فداکاری کنید و ما باید این کار را بکنیم. روی گل اولی که دریافت کردیم، سازماندهی ضعیفی داشتیم، همان اتفاقی که روی گل دوم هم رخ داد، جایی که سه بازیکن لوانته مقابل دو بازیکن ما قرار داشتند، و گل سوم هم روی بدشانسی به ثمر رسید و لازم است که دیگر تکرار نشود.

هازارد و بیل؟ نمی توانم بگویم چند دقیقه بازی خواهند کرد چون رقابت زیادی در پست های آنها وجود دارد؛ کاری که من باید بکنم این است که دقایق بیشتر را در اختیار بازیکنانی قرار دهم که سزاوارش هستند.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو بازیکن لیگ برتری در خانه‌اش دستگیر شد فرهاد مجیدی مانع از انتقال جنجالی / محمد دانشگر: آقا فرهاد مشکلم را حل کرد، می مانم علی نعمتی امروز پرسپولیسی می شود توخل: جورجینیو نمی درخشد اما کاری می کند سایرین بدرخشند سود 7 میلیون دلاری مایکل جردن از فروش پیراهن لیونل مسی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم

پیش از آغاز بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید، وینیسیوس جونیور به همراه سایر هم تیمی های خود در حال تمرین و گرم کردن بود که یکی از ضربات وی دو توپ جمع کن پشت دروازه را هدف گرفت.

دانلود (1.1MB)

دیگر خبرها

  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم