Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان با حضرت آیت الله العظمی مهدوی نماینده مردم شریف استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

 آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در این دیدار ضمن تشریح فواید ورزش سالم در جامعه به مبانی مهم آن در الگوی اسلامی ایرانی کشور اظهار داشت: ورزش سالم همراه با تهذیب نفس و الگو سازی سالم برای نوجوانان و جوانان باید در دستور کار متولیان ورزش به خصوص مدیران ورزشی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مجلس خبرگان در این دیدار ضمن تحسین مدیر جوان و انقلابی این هیات ورزشی، اقدامات هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان در چند ماه اخیر را مثبت ارزیابی کرده و بیان داشت: نوع نگرش و اقدامات مثبت و همراه با توسعه قانونی زیرساخت‌های این سه رشته ورزشی و همچنین ایجاد وفاق و همدلی می‌تواند این مجموعه را تقویت و در کشور به جایگاهی شایسته برساند.

وی همچنین ضمن تقدیر از ایجاد موکب‌های حسینی در ماه محرم و حضور فعال در مسئولیت‌های اجتماعی هیات بولینگ و بیلیارد و بولس، عنوان داشت: باید مراکز ورزشی مرتبط با رعایت موازین شرعی و همچنین در چارچوب مجوزات قانونی فعالیت کرده و هیات استان نظارت کامل بر فعالیت‌ها داشته باشد و مشکلات احتمالی را با تعامل با دستگاه‌های مختلف برطرف نموده و نقاط قوت را توسعه و تبیین کند.

مهدوی در پایان ضمن بیان نکات ارزشمند در مورد اخلاق و منش پهلوانی در ورزش حمایت از جوانان، ورزشکاران و مدال‌آوران ورزشی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین ملی و بین‌المللی به اهتزاز در می‌آورند، تصریح کرد: امیدواریم این جلسه به بهبود و تقویت ورزش سالم کمک کند و مشتاق هستیم مثل گزارش امروز آقای صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان در خصوص فعالیت‌های اخیر، شاهد اخبار خوب از توسعه قانونی و ابتکارات فرهنگی و مدال آوری ورزشکاران در عرصه‌های ملی و بین المللی توسط جوانان اصفهانی باشیم.

توسعه ورزش همراه با احیای فرهنگ اسلامی ایرانی

امیرحسین صمدانی ضمن تشکر از آیت‌الله مهدوی بیان داشت: این اولین جلسه با ایشان را به فال نیک گرفته و از رهنمودهای حکیمانه ایشان در اجرای برنامه‌های سال استفاده خواهیم کرد.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان در ادامه ضمن تشریح فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در چند ماه گذشته ادامه داد: توسعه ورزش را همراه با احیای فرهنگ اسلامی ایرانی دنبال خواهیم کرد و ناملایمات را در این راه کنار خواهیم زد و همراه با نقش‌آفرینی جوانان علاقه مند به این سه رشته ورزشی و تجربه ارزشمند پیشکسوتان این مسیر را با توکل بخدا و رهنمودهای ارزشمند حضرتعالی و بزرگان ادامه خواهیم داد.

وی در پایان ضمن ارائه آمار باشگاه‌های مجوزدار درسطح استان و همچنین معرفی پتانسیل‌ها و جامعه آماری ورزشکاران، مربیان و داوران این هیات گفت: در تلاش هستیم حمایت‌های لازم و قانونی را از کلیه زیر مجموعه‌های هیات و باشگاه‌های دارای مجوز فعالیت داشته باشیم و سعی می‌کنیم جلساتی را با حضور آیت‌الله مهدوی برگزار کنیم و از رهنمودهای همه علمای معظم و مدیران دلسوز استفاده کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۳۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: هیات بولینگ و بیلیارد اصفهان آیت الله مهدوی استان اصفهان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو

این مرکز زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو به عنوان اولین مرکز مشاوره ازدواج این شهرستان در ساختمانی به مساحت ۲۰۰ متر مربع افتتاح شد.

 فیروزی فرماندار شهرستان اسکو در مراسم افتتاح این مرکز، مشاوره ازدواج را مهمترین راه برای انتخاب صحیح ودرست برای یک زندگی عنوان کرد و گفت: بر اساس اطلاعات و آمار، مراکز مشاوره قبل از ازدواج در کاهش ۵۰ درصد طلاق در جامعه موثر است.

 وی بررسی ویژگی‌های شخصیتی و تقویت مهارت‌های ارتباطی و حل تعارضات و مشکلات و کاهش استرس را از دیگر مزایای مراکز مشاوره ازدواج سازمان ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: این مرکز با هدف تسهیل دسترسی به موضوعات حوزه آموزش و مشاوره ازدواج و خانواده و همچنین آگاهی رسانی به عموم جامعه بویژه جوانان و خانواده و با توجه به بافت جمعیتی جوان سهند در این شهر جدید ایجادشد تا مردم این شهر از خدمات آن بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران