Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: در هر ماه ۲۰ روز اردوی شبانه‌روز داشتیم تا وزیری بتواند به بالاترین آمادگی برسد. غلامرضا شعبانی‌بهار در گفتگو با میزان، در خصوص پیش‌بینی‌اش از عملکرد ملی‌پوشان پاراتیراندازی ایران در پارالمپیک توکیو اظهار داشت: تنها پیش‌بینی که می‌توانم انجام دهم این است که می‌توانیم در این رقابت‌ها مدال کسب کنیم؛ اما تعداد آن را نمی‌شود پیش‌بینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امیدواریم که هم در کامپوند و ریکرو صاحب مدال شویم.

وی درباره عملکرد ضعیف مبلاد وزیری در المپیک توکیو گفت: تمرینات ما از دهم شهریور آغاز شد و در هر ماه ۲۰ روز اردوی شبانه‌روز داشتیم تا وزیری بتواند به بالاترین آمادگی برسد. بچه‌ها را به مسابقات مختلفی مثل جام جهانی فرانسه، جایزه بزرگ ترکیه و رقابت‌های سوئیس اعزام کردیم. در مجموع هر آنچه می‌شد را برای وزیری  انجام دادیم. این کماندار اگر امتیاز ۶۶۰ را که قبلا هم به آن رسیده بود کسب می‌کرد نتیجه بسیار بهتری می‌گرفت؛ اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تصریح کرد: واقعیت این است که ظرفیت ریکرو ما همین است. به همین خاطر با مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون، از این پس روی تیم‌های پایه برنامه‌ریزی خواهیم کرد و دیگر بزرگسالان در اولویت نخواهد بود. ضمن اینکه تلاش می‌کنیم یک مربی خوب خارجی را برای ریکرو جذب کنیم.

 

بیشتر بخوانید: پیش بینی ۱۱ طلا برای ۶۲ ورزشکار؛ کاروان پارالمپیکی ایران به دنبال تاریخ سازی در توکیو

 

انتهای پیام/

برچسب ها: غلامرضا شعبانی بهار میلاد وزیری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: غلامرضا شعبانی بهار میلاد وزیری پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • آشنایی با علائم آبریزش دائمی بینی در بهار
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد