Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف فرجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در خصوص کابینه پیشنهادی آیت الله رئیسی با توجه به ویژگی‌ها و خصوصیات مدیران در بیان قرآن، قوی و امین بودن است و باید مدیر نخست دارای توانمندی و قدرت لازم برای اداره وزارتخانه و دیگر پاک دستی و امین بودن باشد.

وی افزود: وزرای پیشنهادی رییس جمهوری بیشتر از جوان‌ها و برخی با تجربه‌ها هستند و همچنین اکثریت وزرای پیشنهادی دارای سوابق مدیریتی و انقلابی بوده و تعداد زیادی از آن‌ها به عنوان نیروهای جهادی پاکدست در جامعه شناخته شده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به روحیه انقلابی و جهادی بیشتر وزرای پیشنهادی با اعتماد مجلس شورای اسلامی به آنان، دولت کارآمدی تشکیل می‌شود.

استاد دانشگاه پیام نور میاندوآب گفت: با توجه به ولایی بودن وزرای پیشنهادی و همچنین داشتن تخصص و تعهد کافی، نیروهای کارآمدی و دلسوزی در هیات دولت سیزدهم خواهیم داشت.

فرجی افزود: برهمین اساس وزرای پیشنهادی در صورت کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس، می‌توانند به مشکلاتی که در کشور گریبان گیر مردم شده، فائق آیند.

بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم از صبح شنبه ۳۰ مردادماه با حضور آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری در مجلس شورای اسلامی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی رای اعتماد سید ابراهیم رییسی میاندوآب دولت سیزدهم پروندهٔ خبری رای اعتماد به دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رای اعتماد سید ابراهیم رییسی مجلس شورای اسلامی رای اعتماد سید ابراهیم رییسی میاندوآب دولت سیزدهم وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت قابل قبول است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای حسن روحانی
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • کیفیت هوا در تهران قابل قبول است
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای پایتخت قابل قبول است