Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدانپناه شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: متأسفانه پنج هم استانی دیگر بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه از ۶۸۶ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۴۰ درصد موارد مثبت بودند، گفت: اکنون ۶۱۱ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد، ۲۶۲ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۴۳ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانپناه افزود: بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بوده و روند افزایشی موارد مثبت بیماری و بستری در همه شهرستان‌های استان ادامه دارد.

کد خبر 5286888

منبع: مهر

کلیدواژه: قربانیان کرونا کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پرویز یزدان پناه محرم 1400 ویروس کرونا عاشورا ماه محرم مراسم عزاداری آمار کرونا عکس استانها واکسن کرونا شیوع کرونا تاسوعا و عاشورا بوشهر نماز ظهر عاشورا کرمانشاه تاسوعای حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در کلاهبرداری پیامکی، پیامک‌ها یا دارای لینک هستند تا افراد را به درگاه‌های جعلی هدایت و از این طریق تمام اطلاعات بانکی قربانیان را سرقت کنند یا اینکه محتوای پیامک به گونه‌ای اعتمادسازی می‌کند تا فرد به خودپرداز رجوع کرده و یا از طریق تلفن همراه خود، مبالغی را به منظور دریافت جایزه بپردازد.­

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سرهنگ منصوری، معاون فنی پلیس فتا می‌گوید: وقتی قربانیان به سایت یا لینک‌های جعلی هدایت می‌شوند، از فرد درخواست می‌شود تا یک برنامه موبایلی را نصب کند، وقتی این بدافزار نصب می‌شود دسترسی‌های غیر مجاز به پیامک، اینترنت و سایر دسترسی‌ها برای کلاهبردار فراهم می‌شود و با سرشماره مالباخته به مخاطبان وی پیام می‌دهد، همچنین می‌تواند رمز‌های پویای بانکی را خوانده و برداشت‌های خود را انجام دهد.

­

دیگر خبرها

  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال