Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@03:18:27 GMT

قیمت هویج باید به ۹ هزار تومان برسد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۷۲۵۸

قیمت هویج باید به ۹ هزار تومان برسد

مدیرعامل اتحادیه میوه و تره بار تهران گفت: گران شدن هویج برای مردم غیر منتظره بوده است، اگر بازار به تعادل برسد، قیمت هویج باید حدوداً ۹ هزار تومان باشد که اکنون به دلیل افزایش تقاضا به ۲۵ هزار تومان نیز رسیده است.

اسدالله کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هر ساله در فصل تابستان به دلیل گرمای هوا، تولید هویج کاهش می‌یابد، زیرا علاوه بر سختی نگهداری، هویج فقط در یکی از شهرهای ایران تولید می‌شود که منجر شده پاسخگوی تقاضای این روزهای بازار نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر این تقاضا هویج امسال نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده زیرا گفته شده هویج در پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا مؤثر است، همچنین هر زمان که کالایی گران می‌شود، در جاهای دیگر نیز از آن استقبال ش = می‌شود، به طوری که این روزها گزارش‌های شفاهی داشتیم که بر اساس آن افرادی اقدام به خرید هویج از سر زمین‌ها کرده‌اند.

مدیرعامل اتحادیه میوه و تره بار تهران با بیان اینکه لازم است این روندها اصلاح شود تا در سطح شهرها شاهد نبود محصولات نباشیم، گفت: هر چقدر هوا خنک‌تر شود کشت هویج سازگارتر خواهد شد و استان‌های دیگر نیز می‌توانند تولید کننده باشند، به عنوان نمونه هویج تولید شده در بستان آباد اردبیل تا یک ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

کارگر اضافه کرد: واردات هویج نیز امکان پذیر نبوده زیرا سایر کشورها نیز در این فصل با گرمای هوا و کاهش کشت هویج مواجه هستند.

وی تصریح کرد: قیمت هویج اکنون در تهران از ۱۸ هزار تا ۲۵ هزار تومان بوده است که برخی واسطه‌ها منجر به رسیدن قیمت این محصول به ۲۵ هزار تومان شده‌اند و قیمت هویج باید اکنون حدوداً هر کیلو ۲۰ هزار تومان باشد.

مدیرعامل اتحادیه میوه و تره بار تهران گفت: گران شدن هویج برای مردم غیر منتظره بوده زیرا قیمت این محصول در سال‌های گذشته به سه هزار و ۵۰۰ تومان رسیده بود و انتظار می‌رفت قیمت هویج به بیش از ۹ هزار تومان نرسد، اگر بازار به تعادل برسد، قیمت هویج باید حدوداً ۹ هزار تومان باشد که اکنون به دلیل افزایش تقاضا به بیشتر از این قیمت رسیده است.

کد خبر 516274

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هویج ميوه میوه و تره بار قیمت میوه و صیفی میدان میوه و تره بار اصفهان نرخ میوه بازار میوه و تره بار مصرف ميوه ها و سبزيجات بازار میوه اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قیمت هویج ۹ هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه، طلا و ارز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت سکه، طلا و دلار چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازار تهران مشخص شد.

بیشتر بخوانید: مالیات طلا افزایش می‌یابد؟
هر انس طلا ۲,۲۸۵۶۹
هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۴,۱۲۰۰۰۰
سکه امامی ۴۱۶,۹۴۰,۰۰۰
سکه بهار آزادی ۳۸۰۱۵۰,۰۰۰
نیم سکه ۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ربع سکه ۱۵۲,۰۰۰,۰۰۰
یک گرمی ۶۵,۰۰۰,۰۰۰
قیمت ارز قیمت (ریال)
دلار _
یورو ۶۶۱۹۵۰
پوند انگلیس ۷۷۵۰۲۰
درهم ۱۶۹۷۶۰
یوآن چین ۸۵۷۰۰
لیر ترکیه ۱۹۲۵۰

انتهای پیام/

کد خبر: 1229132 برچسب‌ها قیمت سکه

دیگر خبرها

  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • قیمت دلار امروز 13 اردیبهشت 1403
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • قیمت شاهین از ۸۰۰ میلیون تومان گذشت
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • قیمت دلار امروز 12 اردیبهشت 1403
  • قیمت نفت برای سومین روز کاهش یافت
  • قیمت سکه، طلا و ارز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳