Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، هفته دوم رقابت‌های لالیگا با دو بازی پیگیری شد که در یکی از این دیدارها رئال مادرید در خانه لوانته به تساوی ۳-۳ رسید و اتلتیکومادرید با پیروزی خانگی ۱-۰ مقابل الچه صدرنشین شد. 

رئال مادرید اگرچه با گل دقیقه ۵ گرت بیل پیش افتاد اما در دقایق ۴۶ و ۵۷ به ترتیب توسط راجر مارتی و خوسه کامپانیا دروازه‌اش باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینیسیوس جونیور در دقیقه ۷۳ دوباره کار را به تساوی کشاند اما لوانته که دست بردار نبود، با زدن یک گل دیگر در دقیقه ۷۹ توسط روبر پیر به کسب پیروزی نزدیک شد هرچند وینیسیوس برای دومین بار ناجی کهکشانی‌ها شد و در دقیقه ۸۵ دومین گل خود و سومین گل تیمش را زد تا بازی با تساوی تمام شود. رئال با این نتیجه ۴ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به بارسلونا پایین‌تر از اتلتیکومادرید ۶ امتیازی در رده دوم جدول قرار گرفت.

در بازی دیگر این هفته تیم اتلتیکومادرید قهرمان فصل قبل لالیگای اسپانیا در نخستین بازی خانگی‌اش در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهر مادرید میزبان الچه بود و موفق شد مهمان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

کورئا در دقیقه ۳۹ تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا شاگردان سیمئونه اولین برد خانگی‌شان را در این فصل لالیگا کسب کنند. البته این دومین برد متوالی روخی‌بلانکو بود که این تیم را با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار داد.

کد خبر 622023 برچسب‌ها لالیگا اسپانیا تیم رئال مادرید

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لالیگا اسپانیا تیم رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس

کاکا هم‌چنان خودش را عضوی از کهکشانی‌ها می‌داند

طرفداری | شب گذشته (شنبه)، با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

کاکا، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید با انتشار دو استوری در اینستاگرام، قهرمانی را به کهکشانی‌ها و همچنین سرمربی سابقش کارلو آنچلوتی تبریک گفت. کاکا بهترین سال‌های دوران فوتبالش را در میلان و زمانی که شاگرد کارلتو بود، سپری کرد.

تبریک کاکا به رئال مادرید بابت قهرمانی آقای بزرگ
تبریک کاکا به کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی رئال مادرید در لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • این قهرمانی متعلق به آنچلوتی است نه بلینگام
  • واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا / عکس
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم