Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از عملکرد شبکه جهانبین در خصوص ویژه برنامه‌های تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: معاونت سیما با ویژه برنامه‌های (شهر عشق) و (عقیق)، پخش عزاداری مردم شهر‌های مختلف استان، سخنرانی مذهبی، نماز ظهر عاشورا، برقراری ۵۵ ارتباط با شبکه‌های سراسری از جمله شبکه‌های یک، دو، سه، پنج، خبر، شما، قرآن، آموزش، برون مرزی به مدت ۲۸۱ دقیقه، دلدادگی مردم استان به امام حسین (ع) و فرزندانش را به تصویر کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: معاونت صدا هم با برنامه‌های (اینجا کربلاست)، (با نوای کربلا)، (با کاروان)، (پیام استان) و (امام کربلا)، برقراری ارتباط با گزارشگران استان‌های هرمزگان، کرمانشاه، اردبیل، سمنان، همچنین رادیو معارف، برقراری ارتباط با صدا و سیمای مراکز خراسان رضوی، فارس و قم، آوای طنین انداز یا حسین (ع) مردم استان را بر روی امواج رادیو انعکاس داد.

بیشتر بخوانید

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری دلدادگی مردم به وطن را در ۲۸ خرداد منعکس می‌کند

افشارنیا به پخش برنامه‌های تأمینی معاونت‌های صدا و سیما در روز‌های نهم و دهم ماه محرم حسین (ع) اشاره و اضافه کرد: فیلم سینمایی، مستند، داستانی، زیرنویس، نماهنگ، موسیقی تصویر، نمایش روز عاشورا، علمدار کربلا، شاعران حسینی، کربلای عاشقی، نیک نامان، نمایش روز واقعه و ... هم از جمله برنامه‌هایی بودند که در روز‌های تاسوعا و عاشورا تقدیم مخاطبان استان شد.

او، عملکرد معاونت خبر را ۱۷۱ خبر مکتوب اعلام کرد و افزود: تهیه گزارش از شهرستان‌های ده گانه استان در بخش‌های خبر رادیویی و تلویزیونی به مدت ۱۴۲ دقیقه، حضور مردم بام ایران در مراسم عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و اهل بیت حضرت را در نقاط مختلف استان، پوشش داد.

افشارنیا گفت: معاونت فضای مجازی هم با تولید و انتشار موشن گرافی، ویدئوکست، کلیپ و فتوکلیپ، عکس نوشت، به مدت ۱۶ دقیقه، نوحه خوانی و عزاداری‌های شیفتگان امام سوم شیعیان، حضرت امام حسین (ع) را در فضای مجازی ثبت کرد.

او در پایان به اقدامات معاونت فنی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم که همدل و همراه گروه‌های تولیدی در انعکاس و پوشش مراسم تاسوعا و عاشورای استان، نقش به سزایی داشتند اشاره کرد و افزود: دریافت تصاویر از استودیوی کربلا و خط برگشت به تهران، ارتباط زنده از میدان قمر بنی هاشم (ع) شهرکرد، ارتباط زنده تصویری از پلیس راه مرکز استان، ارتباط زنده تصویری از فرخ شهر و پوشش مراسم تاسوعای حسینی، ارتباط زنده مراسم شب عاشورا از شهر هفشجان، پوشش نماز ظهر عاشورا از مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد، پوشش نماز ظهر عاشورا از شهر بروجن، برگزاری مراسم شام غریبان از امام زادگان حلیمه وحکیمه خاتون شهرکرد و پخش برنامه‌های فوق همزمان از شبکه استانی و سراسری سلامت، شما، تماشا و خبر، گوشه‌هایی از فعالیت این معاونت در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی بود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه جهانبین معاونت سیما تاسوعا و عاشورای تاسوعا و عاشورا ارتباط زنده صدا و سیمای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد

امام جمعه فردیس گفت: برای بزهکاری‌های اجتماعی باید به جای درمان به دنبال پیشگیری باشیم و ورزش یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از جرائم است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز اظهار کرد: مسئله ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی حائز اهمیت است و انتظار داریم مدیران شهری در راستای توسعه فضای ورزشی اقدام کنند.

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی ما تفریحات سالم است، از ائمه اطهار روایات فراوان داریم که اوقات خود را به سه قسمت تقسیم کنند که یک بخش آن تفریح است، اگر تفریحات سالم وجود نداشته باشد، بدن توان لازم را نخواهد داشت.

امام جمعه فردیس خاطرنشان کرد: برای بزهکاری‌های اجتماعی به جای درمان باید دنبال پیشگیری باشیم، ورزش یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از جرائم است.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: اگر هزینه‌ها را در آموزش و پرورش درست صرف می‌کردیم، نیازی به هزینه در زندان‌ها نداشتیم، ورزش یکی از هزینه‌های یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت است.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های زیادی در شهرستان فردیس وجود دارد، البته کمبود امکانات نیز در این خصوص مشهود است که باید با همدلی رفع شود، تمام توقع ما نباید از بخش دولتی باشد، بلکه باید به بخش خصوصی در این زمینه توجه کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس تصریح کرد: ورزش باید همراه با اخلاق باشد، امروز جامعه ما نیاز به جهان پهلوان تختی‌ها دارد و نباید فراموش کنیم که ورزش باید توام با اخلاق باشد.

کد خبر 749249

دیگر خبرها

  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود