Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: واکسیناسیون بانوان باردار از سه ماهه دوم بارداری به بعد در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در حال انجام است.

او افزود: زنان باردار نسبت به انجام واکسیناسیون خود در مراکز خدمات جامع سلامت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی با بیان اینکه واکسیناسیون به معنای ایجاد ایمنی قطعی نیست اظهار کرد: ضروری است پس از واکسیناسیون، زنان باردار و سایر اعضای خانواده اقدامات پیشگیرانه در برابر بیماری کرونا را انجام دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: مادران باردار باید پس از واکسیناسیون همچنان از ماسک استفاده کنند و به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا در محیط‌های دارای تهویه مناسب حضور پیدا کنند و از حضور در تجمعات خودداری کنند.

او تصریح کرد: بانوان باردار در صورت ابتلا به بیماری کرونا اشکال شدید‌تر بیماری را نسبت به زنان غیر باردار در سن مشابه خواهند داشت.

دهقانی عنوان کرد: بانوان باردار در صورت داشتن هر گونه سوال مربوط به دوران بارداری، زایمان، پس از زایمان و کرونا در دوران بارداری می‌توانند به سامانه ۴۰۳۰ به منظور دریافت مشاوره تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زنان باردار واکسیناسیون کرونا دوران بارداری بانوان باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • تولید بیماری‌های احتمالی برای نسل آینده؛ حاصل بی‌توجهی به مامایی
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • واکسیناسیون ۱۲۰۰ نفر از متقاضیان حج تمتع خراسان شمالی انجام شد