Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@05:18:51 GMT

جلسه مجازی «تولید هیدروژن پاک» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۷۷۰۱

جلسه مجازی «تولید هیدروژن پاک» برگزار می‌شود

انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه مراغه و دانشگاه جهرم جلسه مجازی با موضوع «تولید هیدروژن پاک» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این جلسه با سخنرانی دکتر حسین نامی ـ دکتری مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی)، چهارم شهریور از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برپا می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از آدرس https://vc.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

jahromu.ac.ir/farhangi۲ در این جلسه شرکت کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به شناسه‌های @PHD_۲ و @Reza_moghtaderi پیام دهند.

تولید هیدروژن به ‌عنوان یکی از حامل‌های انرژی پاک با قابلیت ذخیره‌سازی مناسب، امروزه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. در برخی از نقاط دنیا با توجه به در دسترس بودن منابع سوخت‌های فسیلی و همچنین گران بودن الکتریسیته تولید هیدروژن از طریق الکترولیز آب توجیه اقتصادی نداشته و ریفرمینگ گاز طبیعی و اکسیداسیون جزئی سوخت‌های فسیلی، دو روشی هستند که می‌توان برای تولید هیدروژن بکار برد اما از سوی دیگر آلودگی هوا بحثی است که استفاده از سوخت‌های فسیلی به دنبال دارد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هيدروژن تولید هیدروژن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: امروز شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب نشستی را با منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌کند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با اعلام نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت ائتلاف گفت: این نشست امروز (۳شنبه) برگزارمی شود.

رسولی گفت: این روز‌ها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزارمی شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزارمی کند وامیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خودرابه خوبی ایفا کند.

رسولی درپایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جزبی اخلاقی وتخریب ندارند، بی محلی سیاست ما به این قلیل افراداست. مسئله ما مردم وکشورست وبا عنایت به رهنمود‌های رهبرانقلاب درباب وحدت وپرهیزاز مجادلات بیهوده سیاسی ازآن‌ها ورفتارشان عبورمی کنیم.

دیگر خبرها

  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • جلسه دوم نشست ادبی «عصا بیفکن» برگزار می‌شود
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • تعطیلی آخرین نیروگاه زغال‌سنگ بریتانیا برای پیشبرد هدف کربن‌صفر
  • قدرتمندترین موتور فضایی چین ۵۰۰ تن پیشرانش تولید کرد
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود