Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@09:34:11 GMT

جلسه رأی اعتماد به وزرا چهارشنبه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۸۲۹۳

جلسه رأی اعتماد به وزرا چهارشنبه برگزار می‌شود

جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم روز چهارشنبه برگزار می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، جلسات علنی مجلس به منظور بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در 2 شیفت کاری از روز(شنبه 30 مرداد ماه) در قوه مقننه آغاز شده  و تاکنون نیز ادامه دارد.

پیش از این طبق اظهار نظر اعضای هیئت رئیسه قرار بود جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت در روز (سه‌شنبه 2 شهریور ماه) در مجلس برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از احتمال  تغییر جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی خبر داد و گفت: با توجه به روند بررسی صلاحیت‌ و برنامه‌های وزرای پیشنهادی تا چهارشنبه ادامه دارد و رأی‌گیری در مورد صلاحیت وزرای پیشنهادی احتمالاً همان روز انجام شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: پس از پایان جلسات رأی اعتماد نمایندگان به مدت یک هفته برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود خواهند رفت.

انتهای‌ پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جلسه رأی اعتماد وزرای پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود