Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: ۱۰ پروژه تامین برق متقاضیان جدید شهری و روستایی با اعتبار ۷۴ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال افتتاح خواهد شد. خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پاون، سیدمحمد موسوی زاده گفت: ۱۸ پروژه توسعه و احداث و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها و تجهیزات برقی با مبلغ ۱۳۹ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال، چهار پروژه در راستای هوشمندسازی شبکه و تجهیزات الکتریکی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال، ۲۳ پروژه در قالب افزایش قابلیت اطمینان شبکه با صرف هزینه‌ای به مبلغ ۱۲۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال و ۱۰ پروژه تامین برق متقاضیان جدید شهری و روستایی با اعتبار ۷۴ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: به منظور بهره‌برداری از این تعداد پروژه، مبلغ ۳۵۵ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.
موسوی زاده تصریح کرد: احداث ۲۱۵ کیلومتر شبکه هوایی و زمینی توزیع برق در نقاط مختلف استان، نصب ۲۵۳ ایستگاه توزیع برق با ظرفیت ۴۲ مگاولت آمپر، جذب ۹ هزار و ۹۵۱ اشتراک جدید، برق‌رسانی به چهار روستا و نصب لوازم اندازه‌گیری هوشمند ۱۰۵ انشعاب برق مربوط به چاه‌های آب کشاورزی، در زمره اقداماتی است که از هفته دولت سال قبل تا زمان حاضر به اجرا درآمده است.   بیشتر بخوانید: افزایش ۲۴۰ مگاواتی برق به شبکه سراسری   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نیرو برق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو برق میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، ۵۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.
سید محمدهادی احمدی طبا با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده افزود: برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.
وی ادامه داد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۱۳ میلیمتر)، ۲۶ درصد و در مقایسه با بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.
احمدی طبا زواره افزود: در پی بارش‌های اخیر دو مسیر روستایی دچار آبگرفتگی شد که پیش بینی می‌شود با کمک راهداران این مشکل این مسیر‌ها تا پایان وقت امروز بر طرف شود.
وی افزود: برای نخستین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲