Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان انتقال خون، بشیر حاجی بیگی با اشاره به شروع پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی افزود: با وجود تعطیلات کرونایی و محدودیت های پیش آمده، ۲۶ هزار و ۵۰۴ ایرانی موفق به اهدای خون و کمک به نجات بیماران در سراسر کشور شدند که امیدواریم این روند به دلیل نیاز روزانه و همیشگی بیماران به خون و فرآورده های آن ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان انتقال خون با تقدیر از همه اهداکنندگان خون که با حضورشان زمینه ساز تامین خون مورد نیاز مراکز درمانی هستند، خاطر نشان کرد: نسبت به آمارهای اهدای خون در شب تاسوعا و عاشورای سال گذشته، استان یزد با ۷۹ درصد رشد آمار اهدای خون به عنوان برترین استان و پس از آن استان چهارمحال و بختیاری با ۴۸ درصد رشد اهدای خون قرار دارد و همچنین استان های قزوین و مازندران با رشد ۴۷ درصدی مشارکت مردم در اهدای خون نیز از دیگر استان هایی بودند که شب تاسوعا و عاشورای پر شوری را در مراکز اهدای خون خود پشت سر گذاشتند.

حاجی بیگی با دعوت از مردم برای همراهی مستمر با فرهنگ اهدای خون در قالب پویش نذر خون گفت: عزیزان هموطن که دارای گروه خونی منفی هستند، اقبال بیشتری نسبت به اهدای خون نشان بدهند و امیدواریم در این روزهای حساس شیوع ویروس کرونا و با توجه به رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی در مراکز اهدای خون، شاهد حضور مردم مهربان و وفادار سراسر کشور در صف داوطلبان اهدای خون باشیم.

به گزارش ایرنا، پویش نذر خون در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی امسال هم مانند سال های گذشته در ماه های محرم و صفر با شعار فرهنگ حسینی و نذر عاشقان اباعبدالله حسین (ع) در ادارات کل انتقال خون سراسر کشور از تاسوعا تا اربعین حسینی برگزار می شود.

سالانه در ایران بیش از دو میلیون و یکصد هزار نفر به صورت کاملا داوطلبانه برای نجات جان بیماران نیازمند به خون و فرآروده های آن خون اهدا می کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا عاشورای حسینی ماه محرم و کرونا سازمان انتقال خون ایران حاجی بیگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا عاشورای حسینی ماه محرم و کرونا ویروس کرونا عاشورای حسینی ماه محرم و کرونا سازمان انتقال خون ایران حاجی بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج

نماینده ولی فقیه در استان در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه عاشورا تجلیل از اساتید و مبلغان و مربیان روحانی سپاه را یک اقدام ارزشمند عنوان کرد و گفت: از سپاه عزیز عاشورا و فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا برای برگزاری این مراسم قدردانی میکنم چرا که یک اقدام ارزشمند و بجاست.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: امروز روز گرامیداشت مقام و منزلت معلم و استاد است. شهید مطهری خدمات زیادی به جامعه ارائه داد. او فاصله حوزه و دانشگاه را کم کرد. از نگاه شهید مطهری معلمی از صفات خداوند و مظهر اسم هادی حق است. 

وی با اشاره به اینکه مقام معلم باید در جامعه تکریم شود گفت: نظام آموزشی ما چه در آموزش و پرورش چه در دانشگاه و چه در حوزه باید معلم و استاد تکریم و تعظیم شود.

وی با تاکید بر ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزشی گفت: آنچه که معلمان و اساتید را استوار نگاه داشته عشق و علاقه آنهاست. 

 عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: دستگاه آموزشی ما نباید از بیرون دانشگاه خط بگیرد، دانشگاه جای زد و بند سیاسی نیست، اساتید دلسرد می‌شوند. از طرفی دستگاه تعلیم و تربیت به معنی اتم کلمه باید آموزش علم و تعلیم اخلاق را فراموش نکند. 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به تحولات دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: نیرو‌های امنیتی و پلیس امریکا بر خلاف ادعای خود مبنی بر آزادی بیان، اساتید و دانشجویان معترض را سرکوب کرد. وی در پایان عملیات وعده صادق را عملیات هوشمندانه سپاه و نیرو‌های مسلح عنوان کرده و افزود: ضربه ایران به همه ثابت کرد، تحولات غرب آسیا با اراده جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد. عملیات تنبیهی وعده صادق جایگاه ایران را در چشم ملت‌های منطقه ارتقا داد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویر
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • ۲ کتاب مناسب مداحان و منبری‌ها در راه نمایشگاه
  • علم و فناوری دانشمندان ایرانی عامل موفقیت عملیات «وعده صادق» بود
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی